دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجیدی:

تأکیدات رئیس فدراسیون فوتبال باعث دلگرمی است

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: تأکیدات رئیس فدراسیون فوتبال به بخش‌های زیرمجموعه باعث دلگرمی برای من است
کد خبر : 400361
12858_716.jpeg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فرهاد مجیدی پس از جلسه امروز با رئیس، سرپرست دبیرکلی و مسئولان بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال گفت: از حمایت‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون درراه برپایی نخستین اردوی تیم ملی امید کمال سپاس را دارم. ما در این اردو به بررسی وضعیت بازیکنان قبلی و همچنین گروهی از نفرات جدید پرداختیم.


وی ادامه داد: اردوی تیم ملی امید در بهترین شرایط ممکن برپا شد. خوشحالم که مجموعه‌ای از بازیکنان مستعد و باانگیزه را در اختیارداریم. به‌طور حتم، این نفرات استعدادهای درخشان برای فردای فوتبال کشور هستند و شکی نیست که در سال‌های آتی پیراهن تیم ملی بزرگسالان را برتن خواهند کرد. این موضوع مسئولیت آن‌ها را بیشتر می‌کند.


مجیدی خاطرنشان کرد: اینکه فدراسیون فوتبال نگاه دوراندیشانه‌ای به آینده دارد موضوع بسیار مهمی است. در جلسه امروز، کلیه جزییات اردویی، مسابقات،پشتیبانی، بین‌المللی با حضور مهدی تاج مورد بررسی قرار گرفت و تأکیدات رئیس فدراسیون فوتبال به بخش‌های زیرمجموعه باعث دلگرمی برای من است.برنامه‌های تیم امید با همراهی مدیر تیم در روزهای آتی پیش خواهد رفت و همه باانگیزه بالا در روند آماده‌سازی تیم شرکت خواهند داشت.


انتهای پیام/4051/4048/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته