دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 14:09

پایان هفته چهارم لیگ ملت‌ها؛ خانواده والیبال منتظر زمان نام‌نویسی نامزدها

با پایان یافتن هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی اردبیل، خانواده والیبال منتظر هستند تا زمان نام‌نویسی از نامزدهای این فدراسیون از سوی وزارت ورزش اعلام شود.
کد خبر : 400348

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، اهالی خانواده والیبال منتظر هستند تا زمان نام‌نویسی از نامزدهای فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شود. 


طبق گفته افشین داوری با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال پیش‌‌روی تیم ملی بود و دو هفته میزبانی این مسابقات در ایران برگزار می‌شد به همین خاطر زمان نام‌نویسی از نامزدها به بعد از میزبانی ایران موکول شد، حالا با پایان یافتن رقابت‌های هفته چهارم به میزبانی اردبیل همه منتظر زمان ثبت‌نام از نامزدهای فدراسیون والیبال هستند. 


با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان احمد ضیایی آذر ماه سال گذشته از ریاست فدراسیون والیبال کنار رفت و داوری به عنوان سرپرست در رأس فدراسیون قرار گرفت. دوران سرپرستی داوری در فدراسیون والیبال وارد ماه هفتم شد و طبق قانون 6 ماهه سرپرستی، دوران سرپرستی داوری در این فدراسیون هم به پایان رسیده و باید هر چه سریعتر وزارت ورزش و جوانان به فکر نام‌نویسی از نامزدهای این فدراسیون باشد. 


البته اگر داوری قصد حضور در انتخابات را داشته باشد باید از سرپرستی فدراسیون انصراف بدهد و کس دیگری جای او در قرار بگیرد. 


در حال حاضر دو فدراسیون کشتی و والیبال با سرپرست اداره می‌شوند، این دو از فدراسیون‌های المپیکی هستند و به طور حتم بلاتکلیفی آنها در سال منتهی به المپیک به ضرر خواهد بود. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته