دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 12:58
سعیدی مبارکه خواستار شد:

ضریب دادن به پرونده‌های قضایی که اعتماد عمومی نسبت به آن بالاست

نماینده مردم مبارکه در مجلس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شورای اسلامی گفت: ضریب دادن به پرونده‌هایی که اعتماد عمومی نسبت به آن بالاست، از خواسته‌های مردم از قوه قضائیه است.
کد خبر : 400321
95159982_110308840cbcec.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا زهرا سعیدی مبارکه پیش از ظهر امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: هفته قوه قضائیه یادآور شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


وی افزود: هفته قوه قضائیه اهمیت فوق‌العاده‌ای به دلیل خود این قوه دارد و به دلیل ارتباط مداومی که با مردم دارد، انتظارات از آن نیز بالاست.


نماینده مردم مبارکه در مجلس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شورای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اسلامی تصریح کرد: رسیدگی سریع به پرونده‌های قضایی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است که در کنار ظرافت و دقت در قضاوت، مطلوب است این موضوع نیز در دستور کار باشد.


سعیدی مبارکه عنوان کرد: ضریب دادن به پرونده‌هایی که اعتماد عمومی نسبت به آن بالاست نیز در این راستا از سوی مردم به‌عنوان خواسته از قوه قضائیه مطرح شده است.


وی ضمن اشاره به مسئله آب شرب خاطرنشان کرد: در فصل تابستان مصرف آب بالا می‌رود و نیازمند مدیریت ویژه آب در گرم‌ترین فصل سال هستیم تا با مشکلات کم‌آبی روبرو نشویم.


نماینده مردم مبارکه در مجلس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شورای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اسلامی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث که در خواسته‌های مردم استان اصفهان مطرح می‌شود، وضعیت و مدیریت آب کشاورزی و شرب است که گاهی منجر به گلایه‌های مردمی نیز شده است.


سعیدی مبارکه تشریح کرد: بی‌تردید با مدیریت صحیح می‌توان بحران کم‌آبی را سپری کرد و نه‌تنها آب مورد نیاز کشاورزی بلکه آب شرب همه مناطق را نیز بدون قطعی و مشکل تأمین کرد که البته در این حوزه وزیر نیرو اقداماتی را انجام داده است و تقدیر می‌شود اما نیاز به یک مدیریت صحیح در این زمینه امری ضروری است.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته