دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 13:07
خوانساری در گفتگو با آنا:

زمان دریافت کارت بلیت خبرنگاری از این هفته اعلام خواهد شد

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری گفت: ارسال پیامک دریافت کارت بلیت خبرنگاری از هفته جاری آغاز خواهد شد.
کد خبر : 400317
636949786104736863_md.png

فرهاد خوانساری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص ارسال پیامک به‌منظور دریافت کارت بلیت خبرنگاری اظهار کرد: پیامک اطلاع‌رسانی به‌منظور دریافت کارت بلیت خبرنگاری از هفته جاری آغاز خواهد شد.


وی افزود: شیوه دریافت کارت بلیت به‌ دو شکل خواهد بود که یکی از روش‌ها توزیع کارت‌ها در دو ایستگاه یکی در منطقه شرق و دیگری در غرب است-که این ایستگاه صادقیه خواهد بود-و شیوه دیگر ارسال کارت درب منزل خبرنگار است که در این صورت افراد باید هزینه پست آن را پرداخت کنند.


دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری در ادامه به شارژ 400 هزار تومانی کارت بلیت خبرنگاری اشاره کرد و گفت: این مبلغ با احتساب رفت و آمد متعارف خبرنگاران محاسبه شده است و کفاف هزینه تردد یک‌ساله خبرنگاران را می‌دهد و در صورتی‌که فردی نیازمند شارژ بیشتر بود با ارسال درخواست این افزایش شارژ انجام خواهد شد.


خوانساری با اشاره به این مطلب که ارزش کارت‌های بلیت یک‌ساله است، اذعان کرد: مبلغی که به‌عنوان شارژ مجدد انجام خواهد شد مهم نیست و مهم رفع نیاز خبرنگاران است ولی با توجه به تجارب سال گذشته که عده معدودی اعلام نیاز برای شارژ مجدد داشتند بعید به‌نظر می‌رسد که امسال نیز درخواست مجددی اعلام شود.


وی در خصوص آن دسته از خبرنگارانی در مرحله اول موفق به دریافت طرح ترافیک خبرنگاری نشدند و درخواست بررسی مجدد خود را ارسال کردند نیز اظهار کرد: کلیه درخواست‌های واصله مورد بررسی قرار گرفت و تعداد قابل ملاحظه‌ای از آنها صاحب طرح شدند و گروهی نیز حائز شرایط مطرح شده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک نبودند.


دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه‌ خبرنگاری در پایان گفت: با احتساب مجوزهای طرح ترافیک خبرنگاری صادر شده در بررسی مجدد  حدود 2 هزار نفر مجوز طرح ترافیک خبرنگاری دریافت کردند.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته