دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 12:32
صادقی مطرح کرد:

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان برای برگزاری کنکور سراسری

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در فلاورجان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان برای برگزاری کنکور سراسری آمادگی کامل دارد.
کد خبر : 400311
کنکور 98.JPG

علیرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در فلاورجان با بیان اینکه کنکور سراسری سال 1398 روزهای 13 و 14 تیر در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان  با داشتن امکانات مناسب و زیرساخت‌های لازم، میزبان برگزاری آزمون سراسری خواهد بود.


وی با آرزوی توفیق برای داوطلبان کنکور سراسری اظهار کرد: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی، فنی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه 13 تیر، گروه هنر بعدازظهر پنج‌شنبه 13 تیر، گروه علوم تجربی صبح جمعه 14 تیر و گروه زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه 14 تیر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان برگزار خواهد شد.


نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در فلاورجان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان از طریق شماره تلفن‌های 03137435262 و 03137423470 آماده پاسخگویی است، افزود: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وب‌سایت این دانشگاه بازدید کنند.


صادقی گفت: داوطلبان باید برای مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه خود به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.


وی با اعلام اینکه در آزمون سراسری سال 1398 در کل کشور بالغ بر یک میلیون و 200 هزار نفر با هم به رقابت می‌پردازند، افزود: در شهرستان فلاورجان نیز بیش از 3 هزار داوطلب در گروه‌های پنج‌گانه به رقابت خواهند پرداخت.


 


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان نیز به آنا گفت: این واحد با دارابودن امکانات مناسب و زیرساخت‌های لازم، میزبان برگزاری آزمون سراسری سال 1398 شهرستان فلاورجان  خواهد بود. 


شهلا روزبهانی هدف از برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان را معرفی امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه اعلام کرد.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته