دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تابش در گفتگو با آنا:

قلعه‌نویی به سپاهان قول قهرمانی نداده است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما از امیر قلعه‌نویی قول قهرمانی نگرفتیم و به هواداران هم قول قهرمانی ندادیم اما برای رسیدن به آن لحظه‌ای عقب نمی‌نشینیم.
کد خبر : 400284

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال سپاهان در چند فصل گذشته، موفق به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر نشده است. این تیم در جام حذفی نیز قهرمان نشده و حالا در تلاش خواهد بود تا در رقابت‌های این فصل بتواند پس از چندین سال موفق به فتح جام شود.


مسعود تابش در خصوص برنامه‌های باشگاه برای رسیدن به قهرمانی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: باشگاه سپاهان در اکثر رشته‌ها حرف برای گفتن دارد و به دنبال قهرمانی است. هدف ما در همه ورزش‌ها سازندگی است. در باشگاه سپاهان فعالیت از نونهالی آغاز می‌شود و آینده‌نگری مهم‌ترین برنامه ماست.


وی ادامه داد: در فوتبال همواره یکی از مدعیان قهرمانی بودیم و فصل گذشته می‌توانستیم حداقل یک جام قهرمانی را به دست بیاوریم. در فصل آینده باید در سه جبهه مبارزه کنیم و در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان برویم. بدون تردید برای موفقیت در رقابت‌های پیش رو باید تیم خوب، محکم و قوی را آماده کنیم.


مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: اولین اقدام ما در خصوص کادر فنی تیم فوتبال‌مان بود. با امیر قلعه‌نویی توافق کردیم تا یک‌فصل دیگر در خدمت باشگاه سپاهان باشد. بر اساس نظرات سرمربی، تیم را می‌بندیم و کار را جلو می‌بریم. در نقل و انتقالات اقدامات مثبتی انجام داده‌ایم ولی هنوز کارمان تمام نشده و باید سه بازیکن آماده دیگر را جذب کنیم تا تیم ما بسیار آماده شود.


وی با اشاره به مسابقات طولانی و فرسایشی فوتبال ایران اظهار کرد: هر تیمی که می‌خواهد در کورس قهرمانی باقی بماند باید تیمی را ببندد که در هر پست دو بازیکن خوب داشته باشد. آسیب‌دیدگی و خستگی‌ها در طول فصل وجود دارد و باید از بازیکنانی استفاده کنیم که بتوانند در یک‌فصل به تیم خدمت کنند. با دقت سرمربی تیم، نفراتی انتخاب شده‌اند که بتوانند ضعف‌هایی که در فصل گذشته داشتیم را برطرف کنند تا باقدرت فراوان برای قهرمانی گام برداریم.


تابش یادآور شد: این مسئله که عنوان‌شده باشگاه سپاهان قصد دارد این فصل به سلطه تیم پرسپولیس پایان دهد، اولویت ما نیست. سپاهان همیشه برای قهرمانی تلاش می‌کند و به پرسپولیس و تیم‌های دیگر کاری ندارد. ما دارای ساختار و ریشه هستیم و هواداران زیادی از سپاهان حمایت می‌کنند. تلاش خواهیم کرد تا به بهترین نتایج برسیم ولی قولی برای قهرمانی نمی‌دهیم و از سرمربی تیم هم قول قهرمانی نگرفته‌ایم. البته این به معنای آن نیست که برای رسیدن به قهرمانی لحظه‌ای عقب بنشینیم. ضمن اینکه پیش‌بینی آن را داریم تا در رقابت‌های آسیایی قدرتمند ظاهر شویم.


وی در خصوص مسائل مالی باشگاه سپاهان گفت: در مورد قراردادهای ما شایعات زیادی وجود دارد. خیلی‌ها گفتند ما پول نجومی به تعدادی از بازیکنان‌مان پرداخت می‌کنیم. باید بگویم سقف قرارداد در سپاهان معقول است و اگر باشگاه‌های دیگر سقف قراردادشان را اعلام کنند، ما نیز این موضوع را همگانی می‌کنیم. خوشبختانه باوجودآنکه بیش از 3 هزار و 500 ورزشکار داریم، توانسته‌ایم به‌تمامی تعهدات مالی‌مان عمل کنیم و باید در مورد تیم فوتبال سپاهان بگویم ظرف چند روز آینده با کلیه بازیکنان تسویه‌حساب خواهیم کرد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته