دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 12:08
امام جمعه لارستان تأکید کرد:

هدایت پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی به سمت بیانیه گام دوم انقلاب

امام جمعه لارستان بر هدایت پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی دانشگاه‌ها به سمت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد.
کد خبر : 400276
IMG_3957.JPG

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی صبح امروز در دیدار  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با تشكر از فعالیت‌های انجام شده و وجود روحیه انقلابی در مدیریت این دانشگاه اظهار كرد: دغدغه انقلابی مدیران قابل قدردانی است و باید حفظ و تقویت شود تا اجرای فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب از حالت شعاری خارج شده و در عرصه عمل به منصه ظهور برسد.


وی خواستار تشكیل كارگروه‌های مختلف در زمینه‌های اقتصاد، فرهنگ و سیاست در راستای اجراشدن هرچه بهتر بیانیه گام دوم انقلاب شد و افزود: هدایت پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی به سمت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از كارهای خوبی است كه می‌تواند مبدأ آثار مفید و ارزشمندی در جامعه باشد.


امام جمعه لارستان خاطرنشان كرد: ستاد نماز جمعه لارستان آماده هرگونه همكاری با دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در راستای اهداف كلان علمی، فرهنگی و آموزشی این مجموعه دانشگاهی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان هم در این دیدار با تشكر از حمایت‌های امام‌جمعه از  واحد دانشگاهی لارستان اظهار كرد: بدون تردید، نقش شما در راهنمایی و هدایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان به سمت تعالی و رشد، بسیار مهم و حیاتی است و این امر به‌عنوان نقشه راه در دستور كار این واحد دانشگاهی قرار دارد.


مهدی زارع ادامه داد: این دانشگاه بر اساس تأكیدات مقام معظم رهبری به‌منظور اسلامی‌كردن فضای دانشگاه و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب،  مصمم و با اراده در حال حركت است و افتخار می‌كنیم كه  دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان از وجود و هدایت‌های شما در راستای این امر مهم استفاده می‌كند.


وی افزود: به همین منظور، نشست مشترك مسئولان دانشگاه‌های شهرستان و اعضای شورای مركزی كانون بسیج اساتید دانشگاه به‌عنوان یكی از اركان مهم تصمیم‌ساز در این‌باره فعالیت‌های خود را آغاز كرده كه امیدواریم نقش مهم و ارزنده‌ای در اجرای فرمایش‌های مقام معظم رهبری ایفا كند.


زارع با بیان این موضوع كه تشكیل كارگروه عملیاتی‌كردن بیانیه گام دوم انقلاب در این واحد دانشگاهی شكل گرفته است، گفت: در همین راستا انجام فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی هدفمند و تأثیرگذار برای نسل جوان و مخاطبان دانشگاهی سرعت بیشتری گرفته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان افزود: سعی شده در حوزه پژوهشی و آموزشی با تأكید بر فضای فرهنگی اسلامی، پایان‌نامه‌های دانشجویان در مقاطع كارشناسی ارشد و دكتری تخصصی هم‌‌راستا با دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب، جهت‌دهی شود تا در آینده نزدیك دانشگاه به‌عنوان قطب علمی مولد در شهرستان و حتی استان بتواند به‌خوبی نقش‌آفرینی كند.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب