دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1394 - 15:35

دیدار «محمود عباس» با «اولاند» در پاریس

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که روز گذشته (دوشنبه) به پاریس سفر کرده است، امروز سه‌شنبه با رئیس‌جمهوری فرانسه دیدار و گفت‌وگو می‌کند و فردا برای دیدار با رئیس‌جمهوری روسیه راهی مسکو خواهد شد.
کد خبر : 40022

به‌گزاش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین قرار است فردا (چهارشنبه) راهی مسکو شود تا با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه دیدار و گفت‌وگو کند.


براساس این گزارش، «محمود عباس» روز گذشته (دوشنبه) در بدو ورود به فرانسه با استقبال «آن هیدالگو» شهردار پاریس مواجه شد و در گفت‌وگو با وی از روابط دوستی بسیار قوی تشکیلات خودگردان فلسطین با فرانسه ابراز رضایت و نسبت به تقویت آن در راستای منافع دو طرف ابراز امیدواری کرد.


شهردار پاریس در دیدار با «عباس» گفت: پاریس متحد شماست و از تشکیل کشور فلسطین که بتواند در صلح و آرامش در کنار اسرائیل زندگی کند، حمایت می‌کند.


رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سفر به پاریس با «جک لانگ» رئیس مؤسسه جهان عرب نیز دیدار و گفت‌وگو کرد که در آن وی حمایت کامل خود را از تشکیل دولت و کشور فلسطین اعلام کرد.


وی همچنین روز گذشته (دوشنبه) با شماری از سفرای سابق اسرائیل در فرانسه دیدار و با آن‌ها درباره ازسرگیری مذاکرات میان اسرائیل و فلسطین گفت‌وگو کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته