دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 03:50

ابوالغیط: کشورهای عربی کسری بودجه فلسطین را جبران کنند

دبیر کل اتحادیه عرب از کشورهای عضو این اتحادیه خواست تا با راه‌اندازی شبکه مالی امن، کسری بودجه تشکیلات خودگردان فلسطین را تأمین کنند.
کد خبر : 400213

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از ایچپت تودی، احمد ابوالغیط با اشاره به کسری بودجه تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار کرد: کسری 700 میلیون دلاری تشکیلات خودگردان فلسطینی بسیار نگران کننده است.


وی که در نشست اضطراری وزیران مالی اتحادیه عرب سخن می‌گفت، افزود: باید راهی برای تأمین این کسری پیدا کرد تا فشار بیشتری به مردم فلسطین وارد نشود.


دبیر کل اتحادیه عرب با تأکید بر لزوم راه‌اندازی شبکه مالی امن برای فلسطین اظهار کرد: کشورهای عربی می‌توانند با کمک بلاعوض یا واگذاری خط اعتباری به تشکیلات خودگردان کسری بودجه فلسطین را جبران و امکان برون‌رفت از این شرایط سخت اقتصادی را فراهم کنند.


به گزارش آنا، وزرای دارایی اتحادیه عرب امروز (یکشنبه) در نشستی اضطراری مسائل مربوط به ایجاد شبکه مالی امن برای تشکیلات خودگردان فلسطین را بررسی کردند ولی آگاهان سیاسی معتقدند این نشست بیشتر به‌منظور یافتن راهی برای جلب رضایت محمود عباس، رهبر تشکیلات خودگردان فلسطینی برای شرکت در کنفرانس اقتصادی بحرین است که توسط آمریکا برگزار خواهد شد.


 انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته