دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دو خبر/

رئیس واحد خاش: کار فرهنگی باعث تقریب مذاهب می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش گفت: کار فرهنگی، وحدت و همدلی و اتحاد دنیای اسلام را در پی خواهد داشت و باعث تقریب مذاهب می‌شود.
کد خبر : 40007

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ابراهیم صباغ در مراسم معارفه مسئول جدید دفتر فرهنگ اسلامی واحد خاش، با تبریک هفته دفاع مقدس با قدردانی و تشکر از زحمات بی‌شائبه، حجت‌الاسلام علی مهران، مسئول قبلی این دفتر، برای حجت‌الاسلام حسین زارع ملاشاهی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد .


وی با تاکید بر اجرایی شدن تمام اهداف ابلاغی از جانب معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، در راستای دستیابی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، ضرورت فعلی منطقه و حتی دنیای اسلام در عصر حاضر را، انجام کارهای فرهنگی دانست و افزود: کار فرهنگی، در شرایطی که منطقه و دنیای اسلام امروز با آن دست به گریبان است یک ضرورت مهم و اجتناب ناپذیر است و چه بسا همین کار فرهنگی باعث انسجام و اتحاد بیشتر دنیای اسلام و تقویت روحیه همدلی و تقریب مذاهب شود.


حجت‌الاسلام جواد حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت شهرستان نیز، با برشمردن سجایا و خصوصیات خوب اخلاقی زارع ملاشاهی، برای وی آرزوی موفقیت کرده برای همکاری با دانشگاه در انجام امور فرهنگی اعلام آمادگی کرد.


زارع ملاشاهی، باتشکر از مسئولان دانشگاه درباره اعتمادی که به وی داشتند، فعالیت در عرصه فرهنگ را منوط به همکاری و همدلی همه حوزه‌ها و متولیان این امر دانست.


دیدار رئیس واحد خاش با امام جمعه شهرستان


همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش همراه با تنی چند از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان با امام جمعه شهرستان خاش دیدار کردند.



امام جمعه خاش با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و با توجه به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی که فرمود: «این جنگ برای ما نعمت بود»، گفت: 8 سال دفاع مقدس باعث شد تا روح خلاقیت و نوآوری در بین رزمندگان ما شکوفا شود.


حجت‌الاسلام محمدحسین میری افزود: جنگ تحمیلی باعث شد تا روحیه غرور و مقاومت و استکبار ستیزی جوانان ما رو به جهانیان نشان داد. صدام که حمایت تمام دنیا را در کنار خود داشت ادعا کرد که تهران را 24 ساعته فتح می‌کند با تلاش‌ها و مجاهدت‌های مجاهدان و رزمندگان جان برکف، در خوزستان زمین‌گیر شد.


وی گفت: شرایط و امنیت و ثبات فعلی این کشور مرهون خون شهدای گرانقدر انقلاب، به ویژه شهدای جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته