دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسینی‌مقدم خبر داد:

عرضه 6 هزار میلیارد ریالی اوراق مشارکت شهرداری شیراز

مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه بانک ملت از عرضه اوراق مشارکت شهرداری شیراز، به ارزش 6 هزار میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر : 400020
57869932.jpg

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از تأمین سرمایه ملت، روح‌اله حسینی‌مقدم در خصوص انتشار اوراق 6000 میلیارد ریالی شهرداری شیراز گفت: شهرداری شیراز به منظور احداث خط دو و تکمیل خط یک قطار شهری این شهر، از محل بند (د) تبصره (5) قانون بودجه کل کشور، انتشار اوراق مشارکت به ارزش 6 هزار میلیارد ریال را در دستور کار داشت که مجوز نهایی انتشار اوراق مزبور با نرخ سود سالانه ۱8 درصد صادر شد.


وی افزود: عرضه اولیه این اوراق روز  یکشنبه دوم تا سه‌شنبه چهارم تیر در شعب منتخب بانک شهر و به صورت الکترونیکی و با نام، از طریق سامانه مجاز سیما صورت می پذیرد.


حسینی‌مقدم تصریح کرد: تعهد پذیره‌نویسی این اوراق توسط تامین سرمایه بانک ملت انجام خواهد شد و از آنجا که این اوراق غیرقابل بازخرید در بازار پول هستند، معاملات ثانویه و انجام تعهدات بازارگردانی آن پس از گشایش نماد در بورس اوراق بهادار تهران صورت خواهد پذیرفت.


مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه بانک ملت اظهار کرد: مدت مشارکت این اوراق چهار ساله و مقاطع پرداخت سود علی‌الحساب آن هر سه ماه یکبار است. همچنین مرجع تضمین‌کننده این اوراق سازمان برنامه و بودجه کشور به نمایندگی از طرف دولت و همچنین بانک شهر است.


انتهای پیام/4083/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته