دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1394 - 13:21

مطهری: برخی اصلاح‌طلبان اصولگراتر و متدین‌تر از اصولگرایان هستند

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: برخی نگاهشان به اصلاح‌طلب به عنوان دشمن است و این درست نیست، ما خیلی از اصلاح‌طلبان داریم که اصولگراتر و متدین‌تر از اصولگرایان هستند.
کد خبر : 39984

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز -سه‌شنبه 31 شهریورماه- مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تذکر 12 نماینده مجلس مبنی بر نفوذ بیگانگان در رسانه‌ها اظهار کرد: بنده اطلاعی از این موضوع ندارم و از خود نمایندگان بپرسید.


وی در پاسخ به سوال دیگر درباره دیدگاه برخی به جریان اصلاحات ادامه داد: اینها به طور کلی دیدشان این است اصلاح‌طلب را از اساس مساوی با ضدانقلاب و کافر می‌بیند و تا زمانی‌که این دید را دارند اینگونه قضاوت می‌کنند.


نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه این افراد باید نگاهشان به اصلاح‌طلبان باید عوض شود،‌ گفت: برخی نگاهشان به اصلاح طلب به عنوان دشمن است و این درست نیست، ما خیلی از اصلاح‌طلبان داریم که اصولگراتر و متدین‌تر از اصولگرایان هستند.


مطهری همچنین در پاسخ به این سوال که چرا اینگونه مسائل بدون سند مطرح می‌شود و سعی در سیاه‌نمایی دارند، گفت: نوعی کینه‌جویی پیدا شده است که باید از بین برود و این حالت، حالت خوبی نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته