دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نوری در گفتگو با آنا:

استراماچونی باید حاشیه‌ها را جمع کند

پیشکسوت استقلال تهران گفت: استراماچونی باید حواشی را جمع کند و اجازه دخالت به هیچ‌کسی را ندهد.
کد خبر : 399757
andrea-stramaccioni-esteghlal980331023.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مراسم معارفه آندره‌آ استراماچونی برگزار شد و این مربی رسماً کارش را در تیم فوتبال استقلال آغاز کرد. شروع کار استراماچونی با حاشیه بوده چراکه پیروز قربانی که قرار بود دستیار او باشد، از پستی که قرار بود قبول کند، انصراف داده است.


محمد نوری در خصوص انصراف پیروز قربانی از همکاری با استراماچونی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: متأسفانه نبود هماهنگی در مذاکره با پیروز قربانی و خواسته آندره‌آ استراماچونی باعث شد تا این مربی از همکاری با استقلال انصراف دهد. در صحبت‌هایی که با قربانی شده بود، به وی این قول را داده بودند تا کمک‌مربی استراماچونی شود اما این مربی ایتالیایی زمانی که به ایران آمد، اعلام کرد نیاز به یک مربی دروازه‌بان ایرانی و یک آنالیزور دارد.


وی ادامه داد: پیروز قربانی وقتی متوجه شد قرار نیست کمک‌مربی باشد و پست او آنالیزوری است، انصراف داد که به نظرم کار درستی انجام داده و کسی آنالیزور می‌شود که توانایی آن را دارد. قربانی یک مربی است و قصد داشت به استقلال در این سمت کمک کند. به نظرم با رخ دادن چنین اتفاقی، اولین جرقه در خصوص حواشی کار استراماچونی زده شد و این مربی باید چنین حواشی را مهار کند.


پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه محمد تقوی ضمن حمایت از پیروز قربانی از استراماچونی انتقاد کرده و گفته تیم دسته سوم انگلیس هم‌چنین مربی را استخدام نمی‌کند، تصریح کرد: تقوی مگر خودش چه رزومه‌ای داشته است؟ او دنبال این قضیه است که به استقلال ورود کند ولی اگر این تیم را دوست دارد، بهتر است مثبت صحبت کند تا باعث بر هم خوردن آرامش هواداران نشود.


وی تأکید کرد: پیروز قربانی خودش از استراماچونی تعریف کرده و گفته چون یک سوءتفاهم ایجادشده از حضور در استقلال انصراف می‌دهم. در چنین شرایطی لازم نیست تقوی از قربانی حمایت کند. به نظرم باید در خصوص استقلال سنجیده حرف بزنیم و تقوی که زمانی هم‌بازی من بوده شاید این تصور را دارد که از استراماچونی مربی بهتری است و این موضوع در حیطه اختیارات مدیران باشگاه استقلال است.


نوری در خصوص اینکه استراماچونی با آوردن سه دستیار نشان داده که نمی‌خواهد زیاد از مربیان ایرانی استفاده کند و همانند بسیاری از مربیان خارجی، دانش فوتبالی‌اش را در اختیار ایرانی‌ها قرار دهد، اظهار کرد: در تمام دنیا مربیان خارجی با افرادی کارشان را شروع می‌کنند که قبلاً با آن‌ها سابقه همکاری داشته‌اند. استراماچونی هم دلیلی نمی‌بیند تا بیش‌ازاندازه از مربیان ایرانی استفاده کند و این حق را دارد تا دستیارانش را انتخاب کند. به نظرم پاسخگوی نتایج استقلال فردی غیر از سرمربی تیم نخواهد بود و من بر این باورم که نتیجه گرفتن استقلال در اولویت است. این تیم باید قهرمان شود چراکه خواسته هواداران غیرازاین نیست و معتقدم استراماچونی باید حاشیه‌ها را جمع کند و اجازه دخالت در کارش را به هیچ‌کسی ندهد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته