دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1398 - 11:43
نماینده مردم قم در مجلس:

برخی مسئولان به دنبال سهم‌خواهی از انقلاب و نظام هستند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه امروز شاهد پدیده‌ای هستیم که برخی مسئولان و فرزندانشان به دنبال سهم‌خواهی از انقلاب و نظام هستند.
کد خبر : 399623

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا احمد امیرآبادی فراهانی پیش از ظهر امروز در برنامه «نسل امروز» که از شبکه ۵ سیما پخش شد اظهار کرد: پدیده آقازادگی به نظام و انقلاب لطمه می‌زند و باید این مسیر غلط توسط مسئولانی که ایجاد شده از میان برداشته شود.


وی ضمن بیان دلایل به وجود آمدن پدیده آقازادگی بیان کرد: باید خود و فرزندانمان مورد مراقبت قرار بگیرند؛ خیلی‌ها که برای انقلاب زحمت کشیدند، متأسفانه امروز از انقلاب و نظام طلبکار هستند در صورتی که این انقلاب و نظام است که باید از ما طلبکار باشد.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متأسفانه امروز شاهد پدیده‌ای هستیم که برخی مسئولان و فرزندانشان که البته برای انقلاب هم زحمت کشیدند، از مسیر درست خارج شده و قصد برداشتن سهم را در فکر دارند و عملی هم می‌کنند که موجب به وجود آمدن پدیده آقازادگی می‌شود.


امیرآبادی فراهانی افزود: البته برخی فشارها از سوی برخی خانواده‌ها وجود دارد که باید از آنها گذشت، همانطور که در دفاع مقدس بسیاری از مردم فرزندان خود را فدا کردند، امروز هم مسئولان از فرزندانشان برای انقلاب عبور کنند و به آنها بگویند اگر خواهان رانت و ویژه‌خواری هستند باید دور آنها را خط بکشند.


وی تصریح کرد: اگر این انقلاب اسلامی وجود نداشت قطعاً مستضعفان هم راهی به این مجلس راه نمی‌یافتند پس منت از سوی انقلاب و نظام به نمایندگان مجلس و مسئولان است درصورتی‌که امروز شاهد منت گذاشتن برخی به سر نظام و انقلاب هستیم.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پدیده آقازادگی به دلیل عدم توجه و مراقبت است و البته برخی نمی‌خواهند در مقابل خواسته‌های نادرست خانواده خود بایستند که باید در مقابل خواسته‌های غلط حتی اگر از سوی همسر و فرزندان هم مطرح شود، ایستادگی کرد.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته