دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1398 - 10:15
سفیر ایران در سازمان‌‌ ملل:

پهپاد جاسوسی آمریکا را در دفاع از خود ساقط کردیم

سفیر دائم‌ جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به دبیرکل این سازمان نوشت: پهپاد جاسوسی آمریکا را در دفاع از خود ساقط کردیم.
کد خبر : 399607

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، مجید تخت‌روانچی در نامه‌ای به دبیر کل این سازمان، اعتراض خود را از تجاوز پهپاد جاسوسی آمریکا به حریم سرزمینی ایران اعلام کرد.


وی گفت: در نامه‌ای که به دبیر کل سازمان ملل متحد داده‌ایم، مختصات دقیق محل اصابت پهپاد جاسوسی آمریکایی را که در حریم ایران بوده است، ارائه داده و تأکید کرده‌ایم که به دنبال جنگ نیستیم اما در برابر هرگونه تعدی، دفاع خواهیم کرد.


سفیر دائم ایران در سازمان ملل متحد افزود: تمام اخطارهای رادیویی به این پهپاد داده‌ شده اما نسبت به آن بی‌توجهی کرده‌اند و وقتی پهپاد وارد فضای سرزمینی ایران شد در دفاع از خود آن را ساقط کردیم.


به گزارش آنا، ترامپ در عقب‌نشینی از اظهاراتش درباره پهپاد جاسوسی منهدم شده آمریکایی اظهار کرده است: شاید اشتباه کنم، شاید هم درست باشد، اما احساسم این است که این اشتباه یک نفر بوده که کاری کرده که نباید می‌کرده، نمی‌گویم که آن کشور (ایران) اشتباه کرده، بلکه یکی از افراد تحت فرماندهی اشتباه کرده است


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته