دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1394 - 12:25

ثبت نام نخستین دانشجوی دکتری پژوهش‌محور در رشته مدیریت آموزشی واحد گرگان

لیلا پاداش به عنوان نخستین دانشجوی دکتری پژوهش‌محور در رشته مدیریت آموزشی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در این رشته ثبت نام کرد.
کد خبر : 39954

به گزارش خبرگزاری آنا از گرگان، مدیرگروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با اعلام این خبر گفت: تحصیل برای این دانشجو رایگان بوده و هزینه‌های تحصیل از محل طرح برون دانشگاهی استاد راهنما که مورد تأیید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده تأمین می‌شود.


کامبیز اسماعیل‌نیا افزود: پذیرش و جذب این دانشجو در مقابل طرحی از سوی دکتر نگین جباری عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی با تأیید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است.


وی با توجه به فعالیت گروه مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بیان کرد: تاکنون در مقطع کارشناسی ارشد بیش از 130 دانش آموخته داشته و بالغ بر 180 دانشجو نیز در این مقطع مشغول به تحصیل می باشند.


این مسئول افزود: در نخستین دوره دکتری آموزش محور در سال 93 در این گروه آموزشی 8 دانشجو مشغول به تحصیل شدند و امید است تا سال 97 این دانشجویان موفق به دفاع از رساله دکتری خود شوند.


مدیرگروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با توجه به جذب 80 دانشجوی دکتری و کارشناسی ارشد آموزش محور در سال جاری گفت: واحد گرگان با فراهم آوردن امکانات آموزشی و پژوهشی مناسب در سطح منطقه، اولویت اول علاقمندان به تحصیل در دوره‌های تکمیلی این رشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب