دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1398 - 16:43
رئیس دانشگاه آزاد اصفهان:

تحول‌محوری و مدیریت انقلابی بهترین راهکار برای عبور از مشکلات است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: بهترین راه برای عبور از مشکلات، تحول محوری و مدیریت انقلابی بر مبنای نقشه راه ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر : 399394
DSC_0023.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خمینی‌شهر، احمد آذین صبح امروز در نشست شورای حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان که به میزبانی واحد خمینی‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام اسلامی بوده و اکنون گفتمان ولایت‌مداری بر دانشگاه آزاد اسلامی حاکم بوده و لازمه این گفتمان، مدیریت جهادی است.


وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی باید نقش قوه عاقله کشور را به‌خوبی ایفا کند، افزود: براساس منویات مقام معظم رهبری و در راستای گام دوم انقلاب اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی باید مشکلات جامعه را رفع کند.


دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان درباره مدیریت شایسته دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گام‌های اساسی عبور از آموزش‌محوری و حرکت در مسیر پژوهش‌محوری را با هدف تولید علم نافع، به‌خوبی برداشته و علم نافع علمی است که اثرگذار، منشأ دانایی بوده و با این رویکرد بسیاری از مشکلات کشور می‌تواند توسط دانشگاه آزاد اسلامی رفع شود.


آذین با بیان فعالیت‌های شاخص دانش‌بنیان در استان اصفهان عنوان کرد: تولید بذرهای هیبریدی به‌عنوان طرح ملی مورد توجه مدیران عالی دانشگاه آزاد اسلامی است و از این مثال می‌توان به ورود دانشگاه در کمک به حل مشکلات مناطق سیل‌زده و فعالیت در حوزه تولید سنگ‌های تزئینی استفاده کرد.


وی افزود: دکتر طهرانچی تأکید زیادی بر دانشگاه جوار صنعت دارد و در این دوره توجه زیادی به مدارس سما شده که نشان‌دهنده فصل بزرگی در نگاه به آینده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان یادآور شد: بهترین راه برای عبور از مشکلات، تحول محوری و مدیریت انقلابی بر مبنای نقشه راه ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی است.


آذین تأکید کرد: واحدهای دانشگاهی باید توجه ویژه‌ای به ایجاد امید و تقویت انگیزه داشته باشند و اگر انقلابی بیندیشیم، رفتار ما هم انقلابی و در مسیر تغییر خواهد بود، تغییراتی که موجب برجسته شدن اسلام ناب محمدی خواهد شد. اسلام نابی که با اسلام آمریکایی متفاوت است و توجه به منویات رهبر و حکیم انقلاب بهترین نقشه راه در مسیر آینده دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته