دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1398 - 12:51
مدیرکل نوسازی مدارس تهران:

سال گذشته 70 درصد مدارس احداثی در استان تهران توسط خیرین انجام شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران گفت: در  سال گذشته نزدیک به ۷۰ درصد مدارسی که در استان تهران افتتاح و ساخته شد با همت خیرین مدرسه‌ساز بوده است.
کد خبر : 399324

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی شهری در نشست خبری بیست‌ویکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان تهران که ظهر امروز در مرکز سازمان نوسازی و تجهیز مدارس برگزار شد، گفت: خیرین همیشه با اطلاع‌رسانی از سوی مجمع خیرین و همراهی رسانه‌ها در عرصه مدرسه‌سازی ورود پیدا می‌کنند.


 وی افزود: تجربه نشان داده که در هر عرصه‌ای که خیرین ورود پیدا می‌کنند، کشور در مقابل تمام تهدیدات سرافراز بیرون می‌آید.


مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان تهران خاطرنشان کرد: مدارس زیادی در کشور با همت خیرین مدرسه‌ساز ساخته شد و در چند سال اخیر که با محدودیت منابع دولت و مشکلات اقتصادی روبه‌رو بودیم، خیرین نقش پررنگی داشته‌اند.


شهری اضافه کرد:  نیمی از مدارس کشور در چند سال اخیر با همت خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده است و این آمار در سال گذشته در استان تهران به ۷۰ درصد رسیده است. 


وی در ادامه بیان کرد: میزان تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در سال گذشته از 64 میلیارد تومان در استان تهران تاکنون 192 میلیارد تومان در سامانه ثبت شده است


مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان تهران در خصوص افزایش آمار خیرین مدرسه‌ساز گفت: یکی از عوامل این افزایش در شرایط اقتصادی موجود نتیجه  اطلاع‌رسانی و تبیین مشکلات آموزش و پرورش است. 


انتهای پیام/۴۰۸۷/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته