دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1394 - 12:30
در گفت‌وگو با آنا

سبک‌دست: وزارت ورزش به تعهداتش عمل کرد/ 4 میلیارد از اسپانسر طلبکاریم

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت: قطعا پولی که از اسپانسر پیراهن باشگاه می‌خواهیم را وصول خواهیم کرد.
کد خبر : 39930

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ وزارت ورزش با کمک یک میلیارد و دویست میلیونی خود به باشگاه استقلال اجازه نداد چک‌های برگشت خورده 7 بازیکن استقلال بیش از این معطل بماند. موضوعی که شاهرخ سبک‌دست، عضو هیات مدیره این باشگاه آن را تایید می‌کند.


وی در این باره به آنا اینچنین توضیح داد: «این مبلغ به حساب باشگاه ریخته شد تا مشکلات مالی تیم حل شود. قطعا تمام آن صرف بازیکنان نمی‌شود و در بخش‌های دیگر نیز صرف خواهد شد. البته مسائل مالی را به طور دقیق باید از مسئول آن در باشگاه بپرسید. او پس از آنکه این مبلغ در بخش‌هایی که باشگاه نیاز دارد، هزینه کرد گزارش مالی تهیه می‌کند و اطلاعات کاملی به ما می‌دهد.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد بدهی که اسپانسر پیراهن استقلال به باشگاه داشت، بیان داشت: «متاسفانه هنوز پولی دریافت نکرده‌ایم و مشخص نیست این بدهی چه زمانی پرداخت می‌شود. این موضوع جزو مسائل حقوقی باشگاه است و امیدوارم به زودی برطرف شود. همانطور که می‌دانید استقلال در سه بازی گذشته به خاطر بدهی این اسپانسر بدون تبلیغ روی پیراهنش بازی کرده و اگر این اسپانسر بدهی خودش را ندهد ما راه دیگری را برای این مشکل پیدا می‌کنیم.»


سبک‌دست در مورد اینکه حالا که تکلیف ریوالدو مشخص شده نیازی هست او پولی که دریافت کرده را پس بدهد، عنوان کرد: «نه دیگر نیازی نیست. او در صورت قطع همکاری باید 80 هزار دلاری که گرفته بود را پس می‌داد اما حالا که قرار است تا پایان فصل برای تیم بازی کند، کمیته فنی باشگاه اعلام کرد نیازی نیست او پولی بدهد. از اینجا به بعد کادرفنی تیم است که تصمیم می‌گیرد او چه زمانی در ترکیب استقلال بازی کند.»


وی در مورد اینکه جریمه جاسم کرار چه زمانی عملی و از قرارداد وی چه مبلغی کسر می‌شود، گفت: «در جریان این موضوع نیستم و کمیته انضباطی باشگاه باید پاسخگوی این سوال باشد.»


عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه در این مدتی که در کنار استقلال بوده چقدر به اهداف مدنظرش نزدیک شده است، تصریح کرد: «‌مسائلی وجود دارد که با انجام آنها می‌توانم بگویم به هدفم رسیده‌ام. شرکت خودروساز «ریرا» هنوز 4 میلیاردی که قرار بوده به حساب باشگاه واریز کند را واریز نکرده است و این کار کمی برنامه ما را به هم ریخته است. این شرکت اسپانسر پیراهن باشگاه است و ما قراردادی داریم که باید مطابق آن طرفین عمل کنند. البته این موضوع در مسائل اجرایی قطعا حل می‌شود و این پول وصول خواهد شد اما بدقولی هایی از این دست روند رو به رشد ما را کند می‌کند. در تلاش هستیم با رفع موانع اینچنینی راه را برای خود هموار کنیم و به هدف‌های خود برسیم.»


سبک‌دست در مورد اینکه شنیده شده او به سجادی وزیر ورزش گفته که سال گذشته 25 میلیارد برای استقلال هزینه کرده و امسال در قبال هزینه‌هایی که می‌کند، چه چیزی گیرش می‌آید، اظهار داشت: «این موضوع خیلی عجیب است چون یادم نمی‌آید حرفی در این باره زده باشم. خودم هم نشنیدم چنین حرفی از سوی من اعلام شده است. وزارت ورزش تا اینجا به تعهدات خود به خوبی عمل کرده و من هم آنچه قبول کرده‌ام انجام بدهم را انجام دادم. بهتر است به جای این حرف‌ها کمک کنیم تا استقلال روز به روز موفق‌تر شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته