دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1398 - 11:43
به‌صورت میدانی انجام شد؛

دیدار چهره به چهره سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با دانشگاهیان

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در بازدید میدانی خود و در دیدار چهره به چهره با دانشجویان و دانشگاهیان به مشکلات آنان رسیدگی کرد.
کد خبر : 399265
IMG_0814.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، علیرضا منظری‌توکلی صبح امروز به همراه تعدادی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از قسمت‌های مختلف این دانشگاه بازدید و از نزدیک در جریان برخی از مشکلات دانشجویان قرار گرفت.


وی در این بازدید با تعدادی از دانشجویان، استادان و کارمندان از نزدیک صحبت و با نظرها، پیشنهادها و مشکلات آنان آشنا شد.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در محل برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نیز از نزدیک روند برگزاری امتحانات را بررسی کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در پایان با حضور در محل سلف سرویس دانشجویی واحد کرمان در گفتگو با تعدادی از دانشجویان جویای مشکلات آنان شد و دستور رفع برخی از نواقع را به مسئولان دانشگاه ابلاغ کرد.


در این بازدید دوساعته معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، معاون دانشجویی و فرهنگی و برخی دیگر از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، علیرضا منظری‌توکلی را همراهی می‌کردند.


به گزارش آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هفته گذشته علاوه بر پذیرش استعفای حمدالله منظری توکلی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، علیرضا منظری‌توکلی را با حفظ سمت در معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد کرمان منصوب کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته