دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1394 - 10:53
در جمع خبرنگاران

لاریجانی: دفاع مقدس یک سرمایه ملی برای کشور است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ دفاع مقدس بخشی از تاریخ نیست که از آن گذر کرده‌ایم بلکه یک توشه و توان از تجربیات برای کشور به‌وجود آورد که یک موتور محرک برای آینده کشور است.
کد خبر : 39917

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس که ظهر امروز در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد:‌ موضوع دفاع مقدس را باید به عنوان یک مقطع تاریخی در نظر گرفت که یک سرمایه ملی برای کشور شده است.


وی ادامه داد:‌ دفاع مقدس یک روحیه حماسی بوجود آورده است که در پناه این روحیه حماسی می‌توان استقلال و امنیت کشور را برای همیشه حفظ کرد.


لاریجانی با بیان اینکه سرافرازی یک ملت به داشتن روحیه حماسی است، خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس و تجربیاتی که ملت ایران در آن دوره از نظر مادی و معنوی به‌دست آمده، سرمایه‌ای است که باعث جهش در ابعاد مختلف برای کشور خواهد بود.


نماینده مردم قم در مجلس همچنین تأکید کرد:‌ باید این میراث به زبانها مختلف و برای سنین گوناگون مطرح شود و از هر فرصتی برای افزایش روحیه جهادی در بین مردم استفاده کرد که این روحیه باعث اعتلا و سرافرازی کشور خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته