دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1394 - 10:56

حمایت عضو کمیته فنی تیم کشتی آزاد از تصمیم سرمربی تیم ملی

ابراهیم جوادی تصمیم رسول خادم مبنی بر ممانعت از حضور هفت کشتی گیر در لیگ کشتی را به نفع تیم ملی و کشتی گیران دانست.
کد خبر : 39912

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، بعد از بازگشت تیم کشتی آزاد از مسابقات جهانی لاس وگاس و کسب پنج سهمیه المپیک در این رقابت ها، رسول خادم حضور هفت کشتی گیر در لیگ کشتی را ممنوع اعلام کرد. این تصمیم سرمربی تیم ملی شائبه‌هایی مبنی بر اینکه وی نفرات تیم ملی کشتی آزاد را برای مسابقات المپیک انتخاب کرده‌ است به وجود آورد.


در همین رابطه ابراهیم جوادی عضو کمیته فنی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا گفت: «رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی تمام هدفش موفقیت تیم ملی کشتی در مسابقات المپیک است و اگر چنین تصمیمی هم گرفته باشد قطعا به سود کشتی گیران است. البته نباید تصور کنیم این هفت کشتی گیر انتخاب اصلی تیم ملی برای المپیک هستند. این کشتی گیران برای آمادگی بیشتر در لیگ حضور پیدا نمی کنند و قرار است اختصاصی تمریناتشان را دنبال کنند ولی برای مسابقات انتخابی تیم ملی قطعا حاضر می شوند و احتمال اینکه در مسابقات انتخابی شکست بخورند و از تیم ملی هم حذف شوند وجود دارد.»


عضو کمیته فنی تیم ملی درباره اینکه فدراسیون طی این مدت حضور کشتی گیران در تیم ملی از لحاظ مالی این افراد را حمایت می کند؟ افزود: «پوشیدن پیراهن تیم ملی نیازی به حمایت مالی فدراسیون ندارد و خود کشتی گیران هم حاضر هستند در مسابقات لیگ شرکت نکنند ولی در المپیک بتوانند مدال کسب کنند و این تصمیم سرمربی تیم ملی شانس بیشتری به این کشتی گیران می دهد تا بتوانند در المپیک بهتر ظاهر شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته