دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1398 - 10:44
معاون سیاسی سازمان بسیج:

توطئه‌های آمریکا علیه ایران به ضد خودش تبدیل شده است

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: توطئه‌های آمریکا به ضد خودش تبدیل شده است و فضای به‌نحوی پیش می‌رود که علیه منافع آمریکایی‌هاست.
کد خبر : 398995
AG8I0927.jpg

قاسم حبیب‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: آمریکایی‌ها از قبال فشارهای بی‌سابقه‌ای که در حوزه اقتصادی علیه ایران به راه انداخته‌اند، حتی موفق به کسب کمترین نتیجه هم نشدند و تنها برخی از متحدان منطقه‌ای‌ این کشور یعنی عربستان و امارات با سیاست‌های ضدایرانی آمریکا همراهی کرده‌اند.


وی ادامه داد: بعد از اینکه آمریکایی‌ها از فشارهای اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران نتیجه دلخواه را کسب نکردند، به ارسال واسطه و میانجی مبادرت ورزیدند که بالاترین آن نخست‌وزیر ژاپن بود.


معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نخست‌وزیر ژاپن با پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب مواجه شد، خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها به این جمع‌بندی رسیده‌اند که در برابر ایران نه‌تنها هیچ دستاوردی نداشتند، بلکه جامعه بین‌الملل هم با سیاست‌های آمریکا مخالفت می‌کند و در مقابل با ایران همراهی نشان می‌دهد.


حبیب‌زاده گفت: ترامپ و حلقه نزدیک او با مشاهده شکست در برابر جمهوری اسلامی ایران، به‌ دنبال سناریوسازی جدید در منطقه هستند تا بتوانند ائتلاف و اجماعی علیه کشورمان به راه بیندازند، اما در این زمینه هم شکست خورده و هیچ دولتی به‌جز دولت‌های عربستان و امارات و نیز رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با این سیاست همراهی نمی‌کند.


وی عنوان کرد: توطئه‌های آمریکا به ضد خودش تبدیل شده است و فضا به‌نحوی پیش می‌رود که علیه منافع آمریکایی‌هاست.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته