دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1398 - 06:00
سخنگوی حزب اسلامی کار:

اصلاح‌طلبان به فکر تشکیل جبهه جدید نباشند

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: اصلاح‌طلبان بهتر است همین شورای هماهنگی را حفظ کنند نه اینکه جبهه جدید تشکیل دهند و سپس بعد از مدتی از بین برود.
کد خبر : 398912
13970714001227_Test_PhotoN.jpg

محمد نیشابوری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: حزب اسلامی کار فقط عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است و در جبهه و یا شورای دیگری عضویت ندارد.


وی ادامه داد: به‌دلیل اینکه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با برخی موانع قانونی مواجه بوده، مجبور شده است تا در قالب جبهه اصلاح‌طلبان ایران اسلامی فعالیت کنند، اما تجربه نشان داده که این‌گونه جبهه‌ها طی سالیان گذشته بسیار متولد شده‌ اما هیچ‌کدام موفق عمل نکرده‌اند و بعد از مدتی تمامی این جبهه‌ها محو شده‌اند. این امر هم در میان اصولگرایان و هم در میان اصلاح‌طلبان به اثبات رسیده است.


سخنگوی حزب اسلامی کار خاطرنشان کرد: توصیه من به اصلاح‌طلبان این است که همین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را حفظ کنند؛ چون ریشه‌دار و دارای قدمت طولانی است.


نیشابوری گفت: پارلمان اصلاحات و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مکمل یکدیگر هستند و اگر اصلاح‌طلبان به این دو اهمیت بدهند مطمئن باشند که نیازی به تشکیل هیچ‌گونه جبهه جدیدی نیست.


انتهای پیام/4079/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته