دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1394 - 10:08
در گفت‌وگو با آنا

مهدی رجب‌زاده: به سختی از سد گسترش گذشتیم/ گل‌هایم را مقابل پرسپولیس دو رقمی می‌کنم

مهاجم ذوب‌آهن گفت: ای کاش پرسپولیس بدون هیچ غایبی مقابل ما قرار می‌گرفت تا بهانه‌ای برای شکست نداشته باشد.
کد خبر : 39887

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی رجب‌زاده در خصوص پیروزی تیمش در مرحله یک‌هشتم جام حذفی باشگاه‌های کشور در خانه گسترش فولاد اظهار داشت: «موفق شدیم در یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل خود پیروز شویم. گسترش یکی از بهترین تیم‌های فوتبال کشور است و نسبت به فصل گذشته خیلی قوی‌تر شده است. ما در نیمه اول اسیر بازی خوب حریف بودیم و نتوانستیم موقعیت خوبی روی دروازه‌ این تیم خلق کنیم ولی در نیمه دوم به خود آمدیم و توانستیم بازی بهتری را ارائه دهیم و در نهایت برنده بازی شدیم.»


وی در خصوص گلی که از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و باعث شد ذوب‌آهن با همین گل به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند، عنوان کرد: «بار اولم نیست که چنین گل‌هایی را می‌زنم. پیش از این هم دروازه تیم‌های زیادی را روی ضربات ایستگاهی باز کرده‌ام. در تمرینات روی زدن چنین ضرباتی زیاد کار می‌کنم. الحمدالله در این بازی هم گل پیروزی بخش تیم روی چنین ضربه‌ای به دست آمد.»


مهاجم ذوب‌آهن در مورد بازی بعدی تیمش با پرسپولیس که در غیاب 2 بازیکن اصلی سرخ‌پوشان برگزار می شود، بیان داشت:« ای کاش سوشا مکانی و مهدی طارمی در این بازی حضور داشتند تا پرسپولیسی‌ها بهانه‌ای برای شکست نداشته باشند. ما در فصل گذشته 2 بار و این فصل هم یک بار پرسپولیس را برده‌ایم و باز هم توانایی این را داریم که این تیم را شکست دهیم. اصلا تیمی که بخواهد به یکی دو بازیکن وابسته باشد هیچ‌وقت شانسی برای پیروزی بر حریفانش پیدا نمی‌کند. فوتبال یک ورزش تیمی است.»


رجب زاده با اشاره به این نکته که گلزنی‌اش برابر پرسپولیس تعداد گل‌های زده او را برابر سرخ‌پوشان پایتخت دو رقمی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: «امیدوارم که در این بازی دهمین گلم را مقابل پرسپولیس بزنم. البته پیروزی برابر این تیم و حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مهم‌تر از گلزنی من است. با این حال دوست دارم که جشن صعود به دور بعدی رقابت‌ها با گلزنی‌ان همراه باشد. در 5 سال گذشته این چهارمین بار است که برابر پرسپولیس در جام حذفی بازی می‌کنیم. با حذف این تیم در این دوره نتیجه را دو بر دو مساوی می‌کنیم و باید به این مهم دست یابیم.»


وی افزود: «هدف ذوب‌آهن در رقابت‌های این فصل جام حذفی تکرار قهرمانی فصل گذشته این رقابت‌هاست. به نظرم توانایی‌اش را داریم چون تیم‌مان خیلی زودتر از سال گذشته به هماهنگی لازم دست یافته است. امسال در رقابت‌های لیگ برتر هم می‌توانیم رتبه بهتر از چهارمی لیگ چهاردهم را کسب کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته