دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1398 - 16:14

ارائه خدمات کتابخانه‌ای سیار با «اتوبوس کتابگرد هدهد»

کتابخانه شیخ هادی نجم‌آبادی فرهنگسرای معرفت با مستقر کردن «اتوبوس کتابگرد هدهد» در محله‌های منطقه ۵ به شهروندان خدمات کتابخانه‌ای ارائه می‌دهد.
کد خبر : 398852
1297438_976.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتابخانه شیخ هادی نجم‌آبادی فرهنگسرای معرفت با مستقر کردن «اتوبوس کتابگرد هدهد» در محله‌های منطقه ۵ به شهروندان خدمات کتابخانه‌ای سیار ارائه می‌دهد.


در این برنامه اتوبوس هدهد با کتاب‌های مناسب کودک و نوجوان و بزرگ‌سال در موضوعات گوناگون تجهیز شده و برای مطالعه در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است. همچنین یک کتابدار به علاقه‌مندان مشاوره کتابخوانی ارائه می‌نماید.


گفتنی است برپایی ایستگاه‌های نقاشی، بازی و ورزش، قرآن، کتاب‌فروشی، کتابخوانی برای کودکان، قصه‌گویی، مشاوره روانشناسی خانواده و مشاوره تغذیه ازجمله برنامه‌هایی است که در قالب اتوبوس کتابگرد هدهد از ۲۵ تا ۳۰ خردادماه در محله‌های شهران شمالی، شهرک بهاران، سولقان با مشارکت شهرداری ناحیه ۱ و ۲ برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌ها می‌توانند به فرهنگسرای معرفت واقع در میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت مراجعه کنند.


انتهای پیام/4072/4028/


انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب کتابخوانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته