دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1398 - 15:35
دانشگاه آزاد اعلام کرد:

آخرین جزئیات و نحوه ثبت‌نام برای دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی

مصاحبه داوطلبانی که موفق به مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند به‌صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 398828
photo_2018-10-03_13-41-25.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، مصاحبه داوطلبانی که موفق به مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند به‌صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.


لذا آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند رشته/گرایش در واحدهای دانشگاهی در کشور حدنصاب نمره شرکت در مصاحبه این دوره را کسب کرده‌اند، باید برای هر رشته/گرایش تنها در یک مرحله مصاحبه که در تهران برگزار می‌شود شرکت کنند.


بدیهی است نمره کسب‌شده توسط داوطلب در مصاحبه یک رشته/گرایش به‌منظور ارزیابی وی در همه واحدهای دانشگاهی انتخابی آن رشته/گرایش که حدنصاب نمره علمی را کسب کرده‌اند، لحاظ خواهد شد.


داوطلبان برای ثبت‌نام برای شرکت در مصاحبه موظف‌اند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به ازای هر رشته/گرایش مجاز، برای حضور در جلسه مصاحبه، مبلغ 920 هزار ریال پرداخت و ثبت‌نام کنند.


داوطلبان پس از ثبت‌نام لازم است از بخش گزارش وضعیت، رسید ثبت‌نام و پرداخت وجه مصاحبه را دریافت و آن را تا زمان شرکت در جلسه مصاحبه نگهداری کنند.


ثبت‌نام برای شرکت در مصاحبه تا ساعت 24 روز چهارشنبه 29 خردادماه ادامه خواهد داشت و عدم ثبت‌نام در سامانه به‌منزله انصراف خواهد بود. زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه، متعاقباً اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/4107/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
افرادی که دعوت به مصاحبه نشدند ایا تکمیل ظرفیت هم احتمال قبولی دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
۰
افرادی که دعوت به مصاحبه نشدند ایا تکمیل ظرفیت هم احتمال قبولی دارند؟
علی قنبری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
۰
خوب
فاطمه رسولی
Germany
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
۰
من دیر متوجه دعوت به مصاحبه شدم. مهلت تمدید نمیشه؟
بصیر کوشکی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
۰
آیا مهلت تمدید نمی شود ؟؟؟؟
هلدینگ شایسته