دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1394 - 01:24
سباستین را مالک باشگاه آورد

فرهادکاظمی: اجازه دخالت به مدیران راه آهن را ندادم/ رحیمی حق داشت اخراجم کند

سرمربی سابق تیم فوتبال راه آهن گفت : به مسئولان باشگاه اجازه ندادم در چیدمان مربیان تیم امید دخالت کنندو مشکلات از همین جا آغاز شد.
کد خبر : 39876

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فرهاد کاظمی در گفت‌وگو با برنامه 90 درباره دلایل اخراجش از باشگاه راه آهن اظهار داشت: من همیشه صادقانه صحبت می‌کنم برای بازبینی فیلم مرحوم ناصر حجازی که اکران خصوصی بود رفته بودم و آقای رحیمی پاکتی را از طریق محمدرضا مهدوی مربی تیم به من دادند و من نامه را خواندم و گفتم که اشکالی ندارد که برکنار می‌شوم و من تسویه حساب می‌کنم و این حق طبیعی مدیرعامل است که من را برکنار کند. از آقای کیانیان و همچنین اعضای هیأت مدیره هم تشکر می‌کنم.


وی با بیان اینکه رحیمی اعلام کرده بود قادر به همکاری با وی نیست، گفت: همانطور که من اجازه ندادم آنها در چیدمان کادر فنی تیم امید راه آهن دخالت کنند، آنها هم حق داشتند هر تصمیمی می خواهند بگیرند. بحثهای ما از همانجا شروع شد.


سرمربی پیشین راه آهن که روی خط برنامه نود آمده بود، درباره اینکه بعد از برکناری اش به شدت از مسئولان راه آهن انتقاد کرده بود ولی حالا خیلی راحت و ملو با آن برخورد می کند، تصریح کرد: حکم اخراج من برای تاریخ بیست و ششم است. رحیمی بیست و هفتم آمد و با ما تمرین کرد ولی بیست و هشتم حکمم را دادند.


کاظمی درباره احتمال برکناری اش به خاطر جذب سباستین بازیکن خارجی راه آهن، تاکید کرد: سباستین را کیانیان مالک باشگاه آورد. ایشان گفت ما کار ارتباطی با این کشور داریم و می توانیم این بازیکن را بیاوریم. سپس فیلم بازی این بازیکن را دادند و من هم از نظر فنی او را تایید کردم.


انتهای پیام/

برچسب ها: راه آهن فوتبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته