دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1398 - 10:59
ملک‌محمدی در گفتگو با آنا:

مربیان خودشان تمایل داشتند قراردادشان سه‌ماهه باشد!

دبیر فدراسیون تیراندازی در واکنش به جدایی مربیان تیراندازی گفت: ما با مربیان مذاکره خواهیم کرد اما آنها خودشان تمایل داشتند قراردادشان به صورت سه‌ماهه باشد.
کد خبر : 398725
IMG_67241-600x330.jpg

رضا ملک محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه تیراندازی گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد جدایی مربیان تیم ملی تیراندازی و پایان قرارداد سه‌ماهه آنها با فدراسیون تیراندازی گفت: ما با نظر خود مربیان با آنها قرارداد سه‌ماهه بستیم و مطمئناً فدراسیون هم برای ادامه همکاری با این مربیان وارد مذاکره خواهد شد. در حال حاضر با ابراهیم اینانلو و مریم هاشمی صحبت کردیم و با آنها انعطاف خواهیم داشت.


وی ادامه داد: همان‌طور که گفتم با آنها وارد مذاکره شدیم و ممکن است مربیان هم در مورد مبلغ قرارداد یا مدت آن نظری داشته باشند که ما با آنها انعطاف خواهیم داشت. ما به همه مربیان تیم ملی اعتماد و اعتقاد کامل داریم و از عملکرد آنها راضی هستیم. امیدواریم که شرایط برای حضور آنها فراهم شود.در تیم تیراندازی چندین مربی حضور دارند که همگی برای رسیدن به موفقیت برنامه‌ریزی می‌کنند و باهم اجماع دارند بنابراین با رفتن یکی دو نفر تیم لطمه نمی‌خورد. بااین‌حال ما همه تلاشمان را برای حضور مربیان فراهم می‌کنیم و در گفتگو فدراسیون برای حضور دوباره مربیان باز است.


دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سؤال که اگر مربیان داخلی حاضر به ادامه همکاری نشدند، گزینه‌ خارجی مدنظر فدراسیون هست، عنوان کرد: ما در حال حاضر یک مربی خارجی در تیم تپانچه داریم، قرارداد سماکین هم تا آخر خرداد است اما با توجه به نتایجی که کسب کرده و رضایت ملی‌پوشان از عملکرد او قرار است دوباره با او تمدید قرارداد داشته باشیم، ضمن اینکه خودش هم تمایل دارد در ایران کار کند. اما اگر مربیان داخلی دیگر تمایلی به همکاری نداشته باشند به‌طور حتم ما به فکر گزینه خارجی هم هستیم و ممکن است در این مدت با گزینه‌ خارجی ادامه دهیم.


وی در پاسخ به این سؤال که در  صورت جذب مربی خارجی، فدراسیون با مشکلات مالی روبه‌رو نیست و می‌تواند حق‌وحقوق مربی خارجی را پرداخت کند، عنوان کرد: قطعاً با مشکلات ارزی و ریالی مواجه هستیم و از این بابت هم تحت‌فشار هستیم اما همان‌طور که گفتم در گفتگو باز است و با مربیان خودمان در حال گفتگو و مذاکره هستیم تا بهترین تصمیم گرفته شود. من فکر می‌کنم نباید زیاد به این موضوع بپردازیم و اجازه بدهیم روال عادی و طبیعی طی شود.


ملک‌ محمدی در مورد وضعیت تیراندازان و اعزام آنها به رقابت‌های جهانی ریو، گفت: در حال حاضر تیراندازان دو رشته تفنگ و تپانچه در حال تمرین هستند و ملی‌پوشان تیم تیراندازی دانشجویان هم برای حضور در یونیورسیاد در حال تمرین هستند تا ماه آینده در ایتالیا به میدان بروند. قبل از مسابقات جهانی هم مربیان تأکید داشتند تا تیم اردوی برون‌مرزی داشته باشد، اما باید مسائل مالی هم در نظر بگیریم. خوشبختانه در اردوی هانوفر ما توانستیم مقدار زیادی فشنگ باکیفیت فراهم کنیم تا تیراندازان تمرینات خوبی داشته باشند. با توجه به اینکه مسابقات جهانی در ریو برگزار می‌شود و از نظر بعد مسافت و همچنین گرانی با مشکلاتی روبه‌رو شویم، به همین خاطر به‌احتمال‌زیاد همه ملی‌پوشان را نمی‌توانیم اعزام کنیم و کسانی به این مسابقه اعزام می‌شوند که شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک توکیو داشته باشند.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته