دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برنده رقابت پرحاشیه و نفس‌گیر «ژوله - حیایی» چه کسی شد؟

رقابت تنگانگ گروه دوم مرحله دوم خنداننده برتر برنامه خندوانه، به پایان رسید و خنداننده برتر مرحله دوم مشخص شد. اما با گذشت 4 سال از ساخت فیلم سیاسی قلاده‌‌های طلا، بازی حیایی در این فیلم، رقابت را سیاسی کرد و باعث شد تا او که در ابتدا رای بالاتری داشت، در نهایت از ژوله عقب بیفتد.
کد خبر : 39867

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از برترین ها، طبق اعلام صفحه رسمی سامانه 780 که این مسابقات را برگزار می‌کند، امیر مهدی ژوله این رقابت سخت و شانه به شانه را پیروز شده است و در دور بعد باید به رقابت با علی مسعودی بپردازد.
رامبد جوان با انتشار عکس و متن زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام پیروزی امیر مهدی ژوله را در مرحله دوم خنداننده برتر تبریک گفت.



رامبد جوان نوشت: «از همه ممنونیم و به همه تبریک مى گیم. ژوله جان به مرحله بعد صعود کرد و امین جان هم در کنار خندوانه باقى خواهد موند. دم هممون گرم».


مسابقه اخیر استندآپ کمدی برنامه تلویزیونی خندوانه در حالی بین امیر مهدی ژوله و امین حیایی برگزار شده که پس از پایان آن رقابتی نفس گیر و شانه به شانه بین هواداران این دو کمدین در گرفت و حاشیه‌های خاصی را در چند روز گذشته خلق کرد.


به گزارش پویش، نزدیکی دو رقیب به حدی بود که در مقاطعی اختلاف آراء آن‌ها انگشت‌شمار می‌شد. اما اتفاق جالبی که تا دقایق پایان این مسابقه رخ داد مجموع شرکت کنندگان در این مسابقه است که مرز ۴٫۲۰۰٫۰۰۰ نفر را گذراند. این میزان استقبال جامعه از یک برنامه طنز تلویزیونی توجهات زیادی را به خود معطوف کرده و احتمالا طی روزهای آینده نیز موضوع بحث و تحلیل محافل مختلف اجتماعی و سیاسی نیز خواهد بود.


علاوه بر پیروزی ژوله بر حیایی در این رقابت تلویزیونی، نکته دیگری که در این میان جلب توجه می‌کند، پیشی گرفتن مجموع طرفداران امین حیایی و امیرمهدی ژوله از سعید جلیلی، کاندیدای مورد حمایت جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری پیشین است که ۴٫۱۶۸٫۹۴۶ رای به دست آورده بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته