دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1398 - 18:55
حمیداوی:

تيمی در شأن مردم خراسان راهی مسابقات خواهيم كرد

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو خراسان گفت: تيمی در شأن مردم خونگرم خراسان بزرگ و ديار امام مهربانی‌‌ها راهی مسابقات ليگ برتر و آسيايی خواهيم كرد.
کد خبر : 398619
حمیداوی.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان، فرهاد حمیداوی با اشاره به شرایط تیمش اظهار کرد: تمامی برنامه‌های مدنظر باشگاه به خوبی در حال انجام است و انشالله طی روزهای آینده نیز خبرهای خوب دیگری از جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد با نفرات مورد نظر یحیی گل‌محمدی را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.


وی با اشاره به عقد قرارداد با سیدمهدی رحمتی اظهار کرد: پس از این‌که گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی تیم، رحمتی را در لیستش قرار داد؛ ما جلسات مختلفی را با رحمتی برگزار کردیم.


حمیداوی افزود: هفته گذشته در نهایت با رحمتی به توافق خوبی رسیدیم ولی او از ما چند روز وقت خواست که در نهایت نیز امروز موفق شدیم قرارداد رسمی با  این دروازه‌بان نامدار را به امضا برسانیم.


مالک باشگاه شهر خودرو خراسان ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات به هر شکل شرایط متفاوتی رقم می‌خورد. بیش از نیمی از بازیکنان فصل قبل ما از تیم‌های مختلف با پیشنهادهای بالایی روبه‌رو بودند که البته چند نفر هم از تیم جدا شدند اما ما شاکله اصلی تیم را حفظ کردیم. تمدید قرارداد با مرادمند، اکبر صادقی و امین قاسمی‌نژاد کار راحتی نبود اما با عنایت امام رضا(ع) و البته نظر مثبت خود این بازیکنان، موفق شدیم قراردادهایشان را تمدید کنیم.


وی افزود: یک اتفاق مهم در جذب و تمدید بازیکنان قرادادهای دو، سه و چهارساله این بازیکنان بود تا ما در فصل آینده دیگر به مشکلی نخوریم و این هم یک کار بزرگ بود تا بتوانیم دغدغه هوادارانمان را نیز در آینده برطرف کنیم.


حمیداوی ادامه داد: گل‌محمدی لیست نفرات مورد نظر خودش را به ما داده است و با چند بازیکن جدید هم به توافق رسیدیم که طی روزهای آینده آن‌ها را اعلام خواهیم کرد. به هر شکل ما باید تیمی در خور شأن مردم خونگرم خراسان بزرگ راهی مسابقات کنیم.


حمیداوی در‌خصوص شروع تمرینات تیم شهر خودرو گفت: با هماهنگی‌های انجام شده؛ انشالله از روز شنبه، تمرینات را با حضور یحیی گل‌محمدی و بازیکنان در مشهد آغاز خواهیم کرد. ما تا پیش از شروع فصل قرار است یک اردو هم داشته باشیم که در حال بررسی گزینه‌های داخلی و خارجی برای برپایی این اردو خواهیم بود. به هواداران نیز این قول را می‌دهم که تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم و نگرانی بابت موضوعات مختلف نداشته باشند.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته