دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1398 - 15:14
غیب‌پرور عنوان کرد:

آغاز ساخت هزار واحد مسکونی در دشت آزادگان و هویزه

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آغاز ساخت هزار واحد مسکونی در دشت آزادگان و هویزه خبر داد.
کد خبر : 398566
BQ4K8365.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه آئین کلنگ‌زنی 502 پروژه احداث و تعمیر منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستای شاکریه سوسنگرد، اظهار کرد: بسیج در سراسر کشور، ساخت 20 هزار واحد مسکونی سیل‌زدگان را تعهد کرده است.


وی افزود: کار در بیشتر استان‌های سیل‌زده آغاز شده که در دشت‌آزادگان و هویزه خوزستان بیش از هزار واحد احداث و یا تعمیر می‌شود.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر، توجه همگان را به رسیدگی به مناطق سیل‌زده به‌ویژه خوزستان عزیز جلب کردند، امیدواریم طبق جدول زمان‌بندی‌شده، پیش برویم.


غیب‌پرور گفت: برخی اقلام امدادی و اساسی زندگی برای سیل‌زدگان تهیه شده که به دست کل منطقه شاکریه و بخش‌هایی از دشت آزادگان توزیع شده است.


وی خاطرنشان کرد: همچنین در 28 روستای دشت آزادگان و هویزه، اقدامات مهمی مانند احداث سیل‌بند، تخلیه آب، سم‌پاشی، تجهیز مساجد و مدارس انجام شده است و اکنون به مرحله ساخت‌وساز رسیده‌ایم.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: طبق زمان‌بندی انجام‌شده، باید کار ساخت منازل سیل‌زدگان تا چهار الی 6 ماه آینده در تمامی نقاط کشور به پایان برسد.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته