دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1394 - 08:23

تجلیل210 نفر از فرزندان ممتاز کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

جشن قدردانی و تجلیل 210 نفر از فرزندان ممتاز کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.
کد خبر : 39854

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان عصر دیروز در این مراسم با تشکر از برگزار کنندگان مراسم و تشویق نوجوانان و جوانان به آموختن علم و اخلاق به عنوان ضامن پیشرفت جامعه و تأکید بر احترام به پدر و مادر و تکریم خانواده گزارشی از فرآیند انتخاب فرزندان ممتاز ارائه داد.


دکتر علیرضا امیرتیموری، بیان کرد: جا دارد از والدین دانش آموزان که با تلاش و کوشش حامی فرزندان خود در دوران تحصیل بوده و زمینه رشد و موفقیت آنان را فراهم کردند، تشکر کنم چرا که این تلاش و کوشش برای فرزندان به نوعی سرمایه گذاری در مسیر موفقیت این آینده سازان ایران اسلامی خواهد بود.


امیرتیموری برگزاری این مراسم را در تشویق دانش‌آموزان برای کسب موفقیت‌های تحصیلی بیشتر مؤثر دانست و در پایان برای دانش آموزان و خانواده آنان آرزوی توفیق کرد.


در این برنامه که با حضور خانواده‌های کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، از تعداد 210 نفر از فرزندان نمونه با اهدای لوح و جوایز نفیس قدردانی شد.


در این برنامه که به همت حوزه‌های دانشجویی – فرهنگی و روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد رشت برگزار شد، چند برنامه متنوع فرهنگی و هنری توسط فرزندان کارکنان و هنرمندانی از صدا و سیما ارائه شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته