دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1393 - 14:33
دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال

مدعیان به دنبال قدرت‌نمایی در ایستگاه پلی‌آف

دور رفت از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان ایران از فردا در چهار شهر ایران پیگیری خواهد شد تا تیم‌ها برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها مقابل هم به میدان بروند.
کد خبر : 3984

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی آنا، نخستین مرحله از مسابقات پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان ایران،‌ جام مرحوم حسین معدنی با برگزاری 4 دیدار در شهرهای تهران ، ورامین ، مشهد و ارومیه پیگیری خواهد شد.


پس از پایان مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر که با حضور 14 تیم در دو گروه 7 تیمی پیگیری شد، اکنون چهار تیم راه یافته به مرحله پلی آف از هر گروه با 4 تیم راه یافته از گروه دیگر ، به رقابت خواهند پرداخت.


در واقع در این مرحله تیمهای اول تا چهارم گروه یک دور مقدماتی به ترتیب به مصاف تیمهای چهارم تا اول گروه دوم می روند.


در تهران و در دیداری دیدنی تیم پیکان تهران مقابل همشهری خود وزارت دفاع صف آرایی می‌کند. شاگردان فرهاد نفر زاده که اولین حضور خود با تیم وزارت دفاع را در لیگ تجربه می‌کردند با کسب نتایج خوب و بازی دیدنی مقابل تیم‌های بزرگ ، به خصوص در نیم فصل اول نشان دادند که تیم ساده‌ای نیستند و حریف آسانی برای پیکانی‌ها نخواهند بود. شاگردان اکبری اما برای پیروزی در این دیدار بسیار با انگیزه هستند. پیکانی که چند سال موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است این بار با استفاده از ستاره‌هایی مانند سید محمد موسوی ، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاچانپور از ابتدا نشان داد که برای قهرمانی بسته شده است. از این رو دیدار این دو تیم در مرحله پلی آف از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود. این دیدار از ساعت 17 و به قضاوت ابراهیم فیروزی در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد.


در دیگر دیدار این مرحله تیم متین ورامین با هدایت بهروز عطایی پذیرای شهرداری تبریز خواهد بود. تیم شهرداری تبریز که به عنوان تیم سوم گروه یک به مرحله پلی‌آف راه یافته است به مصاف متینی خواهد رفت که تیم دوم گروه دوم شده است. متین ورامین که عنوان مدافع قهرمانی را به دوش می‌کشد در نیم فصل دوم نتوانتست نتایج خوبی کسب کند اما در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشت. مجموعه متین ورامین نسبت به فصل گذشته بازیکنان کمتری جذب کرده است با این حال موفق شدند به مرحله پلی‌آف راه پیدا کنند. به گفته بهروز عطایی سرمربی این تیم ، قدرت اصلی متین ورامین در مرحله پلی‌آف به حریفان نشان داده خواهد شد.این مسابقه دز سالن شهید گل عباسی ورامین و به قضاوت علی اصغر حاجی کاظمی برگزار می‌شود.


تیم میزان هم در مشهد مقابل تیم شگفتی‌ساز و جوان نوین کشاورز خواهد رفت. تیمی که بدون داشتن هیچ ستاره‌ای به خوبی مقابل حریفان سرسخت خود نتیجه گرفت و با پیروزی مقابل تیم‌های بزرگی همچون شهرداری ارومیه شگفتی‌ساز شد. میزان هم که با در اختیار داشتن ستاره‌های ملی‌پوش و مربی جوان خود به عنوان تیم دوم راهی مرحله پلی‌اف شده است به هیچ وجه دوست ندارد در دیدار خانگی خود مغلوب حریف تهرانی خود باشد. حسین پورکاشیان داور این دیدار که در سالن مهران مشهد برگزار می‌شود ، خواهد بود.


شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری گنبد هم نبرد زیبایی را در پایتخت والیبال ایران برگزار خواهند کرد. دو تیمی که بازی زیبایی ارائه می‌دهند و قطعا این دیدار از جذابیت بالایی برخوردار خواهد شود. شهرداری ارومیه نشان داده است که در دیدارهای خانگی بسیار قدرتمند است و به هیچ تیمی به راحتی امتیاز نخواهد داد. از طرفی انتقال سعید معروف به تیم زنیت کازان انگیزه‌ای در ارومیه‌ای‌ها ایجاد کرده است که نشان دهند موفقیت‌هایشان تنها به دلیل حضور معروف نبوده است. شاگردان مسعود آرمات هم علاقه دارند که با خلق شگفتی دیگری شایستگی‌های خود را به رخ حریف بکشانند. محمد شاهمیری داور این مسابقه خواهد بود.


**برنامه کامل دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:


چهارشنبه 29 بهمن:


تهران، ساعت 17: خانه والیبال
پیکان تهران – وزارت دفاع
ورامین، ساعت 17: سالن شهید گل عباسی
متین ورامین – شهرداری تبریز
مشهد، ساعت 17: سالن مهران
میزان خراسان – نوین کشاورز
ارومیه، ساعت 16: سالن غدیر
شهرداری ارومیه – بازرگانی جواهری گنبد


انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ والیبال
ارسال نظر
قالیشویی ادیب