دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1398 - 17:14
شجاع خلیل‌زاده:

پرسپولیس را تنها نمی‌گذارم

مدافع تیم پرسپولیس گفت: همان‌طور که با هواداران وعده کرده بودم، سر حرفم ماندم و بدون شرط و شروطی خاص، قراردادم با پرسپولیس را برای سه فصل آینده تمدید کردم.
کد خبر : 398307
N83321715-73040540.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شجاع خلیل‌زاده مدافع این تیم درباره این‌که عنوان می‌شد از قطر پیشنهاد داشت ولی باز هم اولین قرارداد را با پرسپولیس منعقد کرده است، گفت: از قطر پیشنهاد خوبی داشتم ولی علاقه و احساس تعهد من نسبت به پرسپولیس، بیشتر است. نه پرسپولیس می‌خواست من را به خاطر پول از دست بدهد و نه من می‌خواستم برای پول از پرسپولیس بروم و تیم را تنها بگذارم.


خلیل‌زاده تصریح کرد: باشگاه می‌خواست قرارداد را تمدید کنیم و این برای من کافی بود تا پای قرارداد جدید بنشینم. بدون آن‌که بخواهم ناز کنم. قبلاً هم این کار را کرده‌ام. برای این با هم بودن، هم من و هم باشگاه از یک پول خوب گذشتیم و حالا خوشحالم. برنامه بعدی من رفتن به تیم ملی از پرسپولیس و پس از کسب چهارمین قهرمانی در لیگ است.


مدافع مستحکم سرخ‌پوشان خاطرنشان کرد: انتظارات از ما بالا رفته است ولی ما از عهده‌اش بر می‌آییم. سال قبل هیچ‌کس فکر نمی‌کرد با آن شرایط محرومیت، قهرمان شویم؛ اما هم قهرمان شدیم و هم تا فینال آسیا رفتیم. من با این قرارداد حالا حالاها در پرسپولیس هستم و پرسپولیس هم به امید خدا با حمایت هواداران حالا حالاها قهرمان خواهد بود.


انتهای پیام/4051/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته