دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1394 - 16:09
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد

مرگ یک کارگر 20 ساله افغان در اثر ریزش آوار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از ریزش آوار یک منزل مسکونی در بلوار کاوه خبر داد و گفت: متاسفانه در اثر این حادثه یک کارگر 20 ساله ایرانی جان خود را از دست داد.
کد خبر : 39826

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره جزئیات این حادثه توضیح داد: در ساعت 16:44 روز گذشته حادثه آوار در یک منزل مسکونی واقع در بلوار کاوه، به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.


وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد در یک زمینی به وسعت 200 مترمربع که 150 متر آن به عمق 6 متر گودبرداری کرده بودند، چاهی نیز وجود داشته که یک کارگر افغان برای تخلیه آب آن وارد شده بود.


به گفته ملکی با ورود کارگر به چاه، منزل دو طبقه قدیمی یکباره تخریب و آوار در کف گودبرداری می‌ریزد و دهانه چاه را می‌پوشاند.


ملکی افزود: در اثر این حادثه کارگر در داخل چاه محبوس شده بود که آتش‌نشانان توانستند وی را که 20 سال سن داشت و افغان بود از داخل چاه بیرون بیاورند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: این کارگر تحویل عوامل اورژانس شد اما جان خود را از دست داده بود. در نهایت این عملیات در ساعت 23 شب گذشته به پایان رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته