دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1398 - 13:37
خلیل‌زاده مطرح کرد:

پاتوسی برمی‌گردد؛ قیمت سرمربی استقلال 700 هزار یورو است

عضو هیئت رئیسه استقلال گفت: قیمت سرمربی استقلال 700 هزار یورو درست است و قرارداد هم منتشر خواهد شد و بقیه اعداد درست نیست.
کد خبر : 398196
آندره‌آ استراماچونی 1.jpg

اسماعیل خلیل‌زاده صبح امروز در نشست خبری درباره زمان حضور استراماچونی به عنوان سرمربی تیم استقلال گفت: من فکر می‌کنم اواخر هفته آینده او به ایران بیاید. سه دستیار هم همراه خودش به ایران می‌آورد اما دستیاران ایرانی او هنوز مشخص نشده‌اند. قرار است در جلسه‌ای که با مدیرعامل در آینده داریم، جزئیات حضور دستیاران ایرانی او مشخص شود.


وی در مورد تعیین تکلیف بازیکنان استقلال عنوان کرد: در همین چند روز آینده هم در مورد آنها تصمیم‌گیری خواهیم کرد. بعد از ورود مربی نشستی با بازیکنان و این مربی خواهیم داشت و در مورد آینده آنها در استقلال تصمیم‌گیری خواهیم کرد.


خلیل‌زاده همچنین در خصوص حضور پاتوسی در استقلال گفت: با پاتوسی 300 هزار دلار قرارداد داریم و به‌طور حتم او برخواهد گشت.


عضو هیئت رئیسه استقلال در مورد تأخیر ورود سرمربی به ایران گفت: برای هواداران، نتیجه نگرفتن استقلال خیلی سخت است و به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم مربی را برای این تیم بیاوریم که در حد و اندازه تیم استقلال باشد. ما با این مربی در ترکیه به تفاهم رسیدیم اما متأسفانه جو تبلیغاتی علیه سرمربی ایجاد شده بود و این موضوع موجب شد که این مربی با تأخیر چند روزه به ایران بیاید.


خلیل‌زاده در مورد واگذاری استقلال به بخش خصوصی گفت: باشگاه‌ها باید واگذار شوند و این یک قانون است اما باید در قالب سهام آن برای ملت واگذار شوند. به این صورت که برگه سهام به مردم داده می‌شود و آنها هم همراه خواهند شد اما به دلیل سنگین بودن کارها، این پروسه زمان‌بر است.


وی همچنین در مورد مبلغ قرارداد سرمربی تیم استقلال اظهار کرد: قیمت سرمربی استقلال 700 هزار یورو درست است و قرارداد هم منتشر خواهد شد و بقیه اعداد درست نیست. باشگاه از طریق خزانه کل کار مالی خود را انجام می‌دهد که تا قبل وجود نداشته است. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته