دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1398 - 12:18
خوردبین در گفتگو با آنا:

وظیفه باشگاه پرسپولیس حفظ برانکو است

سرپرست اسبق تیم پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس موظف هستند برانکو ایوانکوویچ را حفظ کنند.
کد خبر : 398165
1556303834hauf2kuosq.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند تا با برانکو ایوانکوویچ برای فصل آینده به توافق برسد و قصد دارد تا کلیه مطالبات وی را به علاوه 20 درصد از مبلغ قرارداد فصل بعد را به این مربی کروات بپردازد تا فصل آینده او را روی نیکمت تیم فوتبالش حفظ کند.


محمود خوردبین در خصوص حفظ برانکو ایوانکوویچ به خبرنگار ورزشی آنا گفت: مهم‌ترین کار مدیران باشگاه پرسپولیس حفظ برانکو برای فصل آینده است. خرید بازیکن در وهله دوم است. برانکو توانایی آن را دارد که بازیکن بسازد و اگر بازیکنی هم به تیم نیاید با تبحر برانکو از بازیکنان تیم‌های امید و جوانان جاهای خالی پر می‌شود.


وی افزود: اگر برانکو از پرسپولیس جدا شود تبعات بدی برای باشگاه به همراه دارد و موفقیت‌هایی که در سال های اخیر کسب شده از دست می‌رود. پرسپولیس دیگر به قهرمانی نمی‌رسد و هواداران که با پرسپولیس آشتی کردند و حامی تیم شدند تبدیل به مخالفان باشگاه می‌شوند که چنین سرمایه‌ای را حفظ نکرد.


سرپرست اسبق پرسپولیس تأکید کرد: باشگاه پرسپولیس متعلق به دولت است و نباید اجازه داده می‌شد تا حجم بدهی‌ها آن‌قدر بالا برود که این مربی برای ماندن در پرسپولیس دچار تردید شود. مدیران باشگاه نباید بهانه بیاورند که پول کافی را در اختیار نداشتند. مدیرعامل باشگاه باید از مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان پول لازم برای حفظ برانکو را دریافت می‌کرد تا کار به اینجا کشیده نشود. 


خوردبین یادآور شد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و بیشترین هوادار را  در ایران دارد. باید سرمربی تیم فوتبال این باشگاه که توانسته موفقیت‌های متعددی را رقم بزند به حق و حقوقش برسد. او ناراحت شده و مدیران باشگاه باید از این مربی موفق دلجویی کنند تا در فصول آینده سرمربی پرسپولیس باشد و قهرمانی‌های دیگری را رقم بزند. امیدوارم هر چه زودتر مراتب بازگشت برانکو به پرسپولیس فراهم شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته