دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1398 - 11:20
امیری در گفتگو با آنا:

مستندنگاری «بی‌خمینی» منتظر مجوز چاپ است

یک نویسنده جوان گفت: کتابی در قالب مستندنگاری به اسم «بی‌خمینی» در دست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) دارم که منتظر دریافت مجوز است.
کد خبر : 398139
167177.jpg

میثم امیری در گفتگو با خبرنگار ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره فعالیت‌های این روزهای خود گفت: نسخه اولیه کتاب داستانی با عنوان «پانجیلا» را تمام کرده‌ام و در حال بازنویسی آن هستم.


وی با بیان اینکه پانجیلا اسم گونه‌ای از مرکبات است، عنوان کرد: هم‌زمان با بازنویسی رمان پانجیلا در حال مذاکره و بررسی هستم تا با یک ناشر مناسب به توافق برسم و بتوانم این کتاب را به دست مخاطبان برسانم.


این نویسنده جوان اظهار کرد: کتابی در قالب مستندنگاری به اسم «بی‌خمینی» در دست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) دارم که منتظر اجازه نشر و مجوز است. این مستندنگاری پس از سه سال هنوز به مرحله چاپ نرسیده است.


امیری خاطرنشان کرد: اتفاقات و حوادث مهم که در کشور رخ می‌دهد نباید فراموش شوند و باید در قالب‌های مختلف آن‌ها را ثبت کنیم، به همین دلیل پس از سیل گسترده که استان‌های زیادی را دربرگرفت یک مجموعه مستندنگاری برای سیل خوزستان را در دستور کار قرار دادم و نگارش آن را شروع کرده‌ام.


انتهای پیام/4072/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته