دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1398 - 06:45
جعفری‌نژاد در گفتگو با آنا:

سرمایه‌های انسانی تضمین‌کننده رشد دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: سرمایه‌های انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تضمین‌کننده رشد، توسعه و پیشرفت واحدهای دانشگاهی است.
کد خبر : 398136
636956885419852909_md.jpg

مسعود جعفری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اصفهان درباره ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در بخش نیروی انسانی اظهار کرد: سرمایه‌های انسانی دانشگاه آزاد اسلامی که شامل کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان است، تضمین‌کننده رشد و توسعه و پیشرفت واحدهای دانشگاهی هستند.


وی افزود: پرورش و ایجاد انگیزه در سرمایه‌های انسانی باید در واحدهای دانشگاهی بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی که در آن قرار داریم، رویکردها و استراتژی واحدها باید بر اساس توجه ویژه به منابع انسانی دانشگاه و بهره‌برداری بهینه از منابع داخلی به‌ویژه سرمایه انسانی صورت پذیرد.


جعفری‌نژاد تصریح کرد: سرمایه‌های انسانی، فکری و فیزیکی که در دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد، مجموعه‌ای از تجربه، مهارت و تخصص ایجاد کرده که سرمایه‌ای بی‌نظیر در اختیار این مجموعه قرار داده است.


وی افزود: سرمایه‌های انسانی دانشگاه آزاد اسلامی، سرمایه‌های اجتماعی این دانشگاه محسوب می‌شوند که با تشکیل خانواده‌ای بزرگ در سراسر کشور و همه مناطق جغرافیایی تبدیل به الگویی بی‌نظیری شده‌اند.


رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: رؤسای واحدها و مراکز آموزشی باید به این نکته توجه داشته باشند که با مدیریت راهبردی سرمایه‌های انسانی می‌توانند دانشگاه را در رویارویی با شرایط محیطی جدید توانمندتر سازند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته