دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1394 - 15:15

تهران، قهرمان مسابقات سراسری هندبال دختران کشور شد

مسابقات سراسری هندبال دختران دانشگاه آزاد با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به پایان رسید.
کد خبر : 39800

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در دیدار پایانی این مسابقات دو تیم تهران و کرمان به مصاف هم رفتند که نتیجه تلاش دو تیم در وقت قانونی با پانزده گل برابر شد و بازی به وقت اضافه کشیده شد.


در وقت اضافه تیم تهران توانست نتیجه بازی را 19 بر 17 به نفع خود به پایان رساند و قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.


جام اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم استان مازندران رسید.


مسابقات هندبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی از 24 شهریور و با حضور 15 تیم به میزبانی واحد ساری برگزار شد و در مجموع این رقابت‌ها 29 بازی برگزار شد.


تیم هندبال خواهران واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری به عنوان نماینده استان تهران در این دوره از مسابقات در واحد ساری حاضر شده بود که توانست در دیدار پایانی تیم استان کرمان را با نتیجه بازی 19 بر 17 مغلوب و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد.


مسابقات کشوری هندبال خواهران دانشگاهای آزاد اسلامی با شرکت پانزده تیم از استانهای تهران، زاهدان، کرمان، قم، اصفهان، کرمانشاه، خراسان رضوی، شیراز، آذربایجان شرقی، هرمزگان، مازندران ، خوزستان ، ارومیه ، زنجان و قزوین برگزار شد.


ملیحه حجامی کوشالشاهی، سمیرا عباس زاده کوزه کتان، نجمه نوبهاری، فرح جابرزاده، سروناز حق شناس، سعیده حرجچی، مریم امینی باغبادرانی، مهدیه جعفری، منصوره افشار ایمانی، مهتاب فتح الهی، فائزه حسین مردی، فاطمه بورهاشم ، فاطمه خاکپور و نگین ذاکری نیا اعضای تیم واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری را تشکیل داده بودند و خانمها مهسا معتمدی به عنوان مربی و صدیقه شاهی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته