دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1394 - 14:51

بازدید هیأت رئیسه واحد بهشهر از بزرگترین مرکز تحقیقات و پرورش آبزیان و ماهیان خاویاری بخش خصوصی کشور

هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر از بزرگترین مرکز تحقیقات و پرورش آبزیان و ماهیان خاویاری بخش خصوصی کشور بازدید کرد.
کد خبر : 39788

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به منظور استفاده از تجارب بخش خصوصی در حوزه تحقیقات و پژوهش و افزایش فعالیت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینانه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر از مجتمع خرم دینان تمیشه کردکوی بازدید کردند.


در این بازدید 4 ساعته از مجتمع 8 هکتاری که تماماً با سرمایه بخش خصوصی انجام شده، از بخش‌های مختلف پرورش، تکثیر و نگهداری ماهیان خاویاری، ماهیان سردآبی، ‌ماهیان گرم آبی و پرورش گیاهان کمیاب و گل‌های زینتی و احیای گونه‌های در حال انقراض گیاهی و جانوری بازدید به عمل آمد.


دکتر زاهد مدیر این مجتمع با ارائه نحوه شکل‌گیری و فعالیت‌های خانوادگی در این مجتمع تحقیقاتی خواستار مشارکت با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر در حوزه‌های جدید تحقیقاتی شد که مقرر شد طرفین به زودی تفاهم‌نامه همکاری و تحقیقاتی در زمینه‌های تکثیر و پرورش انواع ماهیان و گل‌ها و گیاهان زینتی به صورت ارگانیک منعقد کنند.


همچنین با هماهنگی‌های به عمل آمده موافقت شد تا دانشجویان به منظور آشنایی با تجربه‌های علمی و عملی‌شان درباره فعالیت‌های کارآفرینانه،‌ پروژه‌های پژوهشی و حفاظت از محیط‌ زیست و رشد و ترویج گونه‌های کمیاب گیاهی و جانوری از این مرکز تحقیقاتی بازدید به عمل آورند و همچنین دوره‌های آموزشی و آگاهی بخشی نیز با حضور دکتر زاهد و فرزندانشان در دانشگاه برگزار شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته