دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1398 - 06:30
چمران:

سفر نخست‌وزیر ژاپن به کشورمان بیشتر تجاری است

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: سفر نخست‌‎وزیر ژاپن به کشورمان بیشتر یک سفر با اهداف تجاری است که برخی سعی در پررنگ‌ کردن وجه دیگر آن را دارند.
کد خبر : 397819
944faa5d-08a9-4894-80c0-fab360cbafb7_20170522_134715.jpg

مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درخصوص سفر شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن به کشورمان و گمانه‌زنی‌هایی که برای علت این سفر مطرح می‌شود اظهار کرد: بی‌تردید انجام این سفر خوب است و هم ما و هم مردم از نخست وزیر ژاپن استقبال کردیم.


وی افزود: اما اگر علت انجام این سفر چیزی مانند میانجیگری و یا وساطت باشد باز هم به شرط پایان دادن به ظلم غربی‌ها و فشار استکباری خوب است اما اگر در راستای استمرار روش فشار آمریکایی‌ها باشد به جایی نخواهد رسید.


عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: ایران چه در مقابل آمریکا و چه در مقابل ژاپن یا هر کشور دیگری روی مسائل ناموسی‌اش صحبت نمی‌کند و اگر چنین مطالبی مطرح باشد، بی‌تردید شکست‌خورده است.


چمران عنوان کرد: داشتن سلاح‌های دفاعی لازم، ارتباط با کشورهای منطقه و مستضعفان و مسلمانان و همچنین نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران از جمله این مسائل است که روی آنها هیچ بحثی وجود نخواهد داشت.


وی یادآور شد: البته سفر نخست وزیر ژاپن به کشورمان بیشتر یک سفر با اهداف تجاری است که برخی سعی در پررنگ‌ کردن وجه دیگر آن را دارند.


انتهای پیام/4123/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته