دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1394 - 14:35

رضایت پذیرفته‌شدگان از سهولت ثبت‌نام و تکریم ارباب رجوع در واحد گرمسار

پذیرفته‌شدگان مقاطع مختلف تحصیلی که برای ثبت‌نام به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار مراجعه کرده‌اند، از مقدمات فراهم شده برای سهولت در ثبت‌نام و تکریم ارباب رجوع ابراز رضایت و قدردانی کردند.
کد خبر : 39779

به گزارش خبرنگار آنا، آقاجانی یکی از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد واحد گرمسار با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده برای سهولت در مراحل ثبت نام و تکریم ارباب رجوع گفت: عوامل دانشگاه با سرعت و دقت و در کمال احترام مراحل ثبت نام را انجام داده و مسئولان دانشگاه نیز با حضور در محل ثبت نام به مسائل و مشکلات دانشجویان جدید رسیدگی فوری می‌کنند.


یکی دیگر از پذیرفته شدگان با تشکر از مسئولان واحد گرمسار، تمرکز مراحل ثبت نام در یک مکان را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: تمرکز عوامل ثبت نام در این محل سبب شد در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانم مراحل ثبت نام را به سرعت طی کرده و انتخاب واحد کنم.


پذیرفته شدگان واحد گرمسار از تکریم ارباب رجوع، دقت، نظم و سرعت در مراحل ثبت نام در واحد گرمسار اظهار رضایت کرده و از تامین امکانات رفاهی و پذیرایی برای مراجعان قدردانی کردند.



ثبت‌نام پذیرفته شدگان مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکترای تخصصی از هفته گذشته در واحد گرمسار آغاز شده و با وجود پائین بودن چشمگیر تعداد پذیرش شدگان این واحد نسبت به سایر واحدهای استان سمنان، استقبال خوبی از ثبت نام در واحد گرمسار صورت گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب