دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1398 - 12:43
امروز صورت گرفت؛

معرفی استانداران گلستان و کهگیلویه و بویراحمد در هیئت دولت

استانداران جدید گلستان و کهگیلویه و بویراحمد در جلسه امروز هیئت دولت معرفی شدند.
کد خبر : 397704
156032217293276200.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در جلسه امروز هیئت دولت استانداران جدید دو استان کشورمان یعنی استان‌های گلستان  و کهگیلویه و بویراحمد را معرفی کرد تا هادی حق‌شناس که سابقه نمایندگی مردم در مجلس را نیز در کارنامه دارد به عنوان استاندار گلستان و حسین کلانتری هم به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شود.


رئیس جمهور در حاشیه معرفی این دو استاندار جدید مطرح کرد: استانداران جدید دو چهره فعال در حوزه‌های علمی و اجرایی هستند و استان گلستان که اخیرا دچار معضل سیل شده بود نیز ظرفیت کار برای استاندار جدید که سابقه نمایندگی مجلس را هم دارد خواهد داشت.


روحانی همچنین ظرفیت‌های استان گلستان از نظر کشاورزی و وضعیت مذهبی و قومیتی آن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مردم گلستان با وجود مشکلاتی که در پس سیل اخیر به وجود آمد، خواسته‌های خود را کریمانه و بزرگوارانه مطرح کردند.


وی، کلانتری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد را هم خستگی‌ناپذیر و انقلابی معرفی و اضافه کرد: لازم است تا ظرفیت‌های گردشگری، باغداری و کشاورزی این استان تقویت شود.


رئیس جمهور  از علما و ائمه جمعه شهرهای گرگان و یاسوج درخواست کرد برای تأمین شرایط مطلوب با استانداران جدید همکاری بیشتری داشته باشند.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته