دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور در استان اردبیل صورت گرفت

قول مساعد محسن هاشمی برای حل مشکل ساختمان ولایت واحد مشگین‌شهر/ حضور در بزرگترین پل معلق خاورمیانه

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی قول مساعد داد که در آینده نزدیک نسبت به حل مشکلات ساختمان نیمه‌کاره ولایت واحد مشگین‌شهر تصمیم‌گیری خواهد شد.
کد خبر : 39763

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس محسن هاشمی به دعوت سرپرست واحد مشگین‌شهر در جریان سفر دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان اردبیل با حضور در شهرستان مشگین‌شهر از پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر بازدید کرد.



معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشجو به صورت گسترده در سطح کشور نسبت به گذشته به دلایل مختلفی کاهش یافته، ساختمان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر به علت کمبود اعتبار و دانشجو در این شهرستان نیمه‌کاره مانده است.


هاشمی در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر در بزرگترین پل معلق خاورمیانه در این شهرستان حاضر شد و از ظرفیت‌های گردشگری موجود بازدید به عمل آورد.



دکتر ابراهیم دادفر سرپرست واحد مشگین‌شهر هم اظهار کرد: این واحد دانشگاهی در نظر دارد بعد از اتمام پروژه ساختمان ولایت با اخذ مجوزهای لازم از هیات امناء استان اردبیل، بزرگترین مجتمع خدماتی رفاهی و گردشگری دانشگاه‌های آزاد اسلامی شمال غرب را در شهرستان مشگین‌شهر ایجاد کند.


معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به اتفاق سرپرست واحد مشگین‌شهر با حضور در شهر لاهرود از زمین ۱۷/۵ هکتاری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز لاهرود بازدید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته