دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1398 - 07:30
قیومی مطرح کرد؛

برنامه‌ریزی راه‌آهن برای برندسازی و تحقق حقوق شهروندی

مدیرکل مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه‌آهن با اشاره به برنامه‌های این شرکت از تجاری‌سازی و تحقق حقوق شهروندی در این شرکت خبر داد.
کد خبر : 397579
WhatsApp Image 2019-06-12 at 13.11.52.jpeg

زهرا قیومی در گفتگو با خبرنگار حوزه مسکن و شهرسازی گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، با اشاره به آغاز کار واحد ارتباط با دانشگاه راه‌آهن اظهار کرد: از این پس راه‌آهن به روش ساختاریافته از پایان‌نامه‌های و پروژه‌های تحقیقاتی در حوزه حمل و نقل ریلی حمایت خواهد کرد.


وی با تأکید بر لزوم شناسایی چالش‌های صنعت حمل و نقل ریلی، خاطر نشان کرد: با استقرار سامانه مدیریت پژوهش‌های ریلی، پروژه‌های تحقیقاتی راه‌آهن برای حل مسائل این صنعت تا حصول نتیجه مدیریت خواهد شد.


مدیرکل مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه‌آهن به‌کارگیری سیستم مدیریت دانش را یکی از اولویت‌های راه‌آهن خواند و خاطر نشان کرد: یکپارچه‌سازی مدیریت دانش به منظور دیتا ماینینگ از آن و همچنین بهره‌برداری از تجربیات به‌دست‌آمده در خلال حوادث سیل اخیر مورد توجه ویژه راه‌آهن است.


قیومی برند سازی خدمات را از برنامه‌های مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه‌آهن خواند و افزود: راه‌آهن به عنوان یک دستگاه مردمی به برند سازی واحصای حقوق شهروندی اهتمام ویژه دارد و برای این حوزه برنامه‌ریزی شده است.


وی با تأکید بر جنبه کیفی آموزش کارکنان در راه‌آهن خاطر نشان کرد: بر اساس استاندارد آموزشی 10015 بعد از سال‌ها توانستیم تقویم آموزشی سالانه راه‌آهن را تدوین کنیم و این امر بر اثربخشی آموزش‌ها در راستای ارتقاء بهره‌وری در راه‌آهن خواهد افزود.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته