دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با آنا:

سوابق اجرایی، مدیریتی و علمی دکتر میرزاده برگ برنده مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با توجه به انقلاب فرهنگی، علمی و تغییر ساختار مثبت دانشگاه در دوران مدیریت دکتر میرزاده اظهار کرد: آشنایی با سیاست‌های نظام آموزش عالی کشور، سوابق روشن اجرایی، مدیریتی و علمی وی در سال‌های اخیر برگ برنده مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور بوده است.
کد خبر : 39755

مهدی باقری انسجام، ساماندهی و ارتقای سطح کیفی دانشگاه را از عمده سیاست‌های بارز و ارزشمند رئیس دانشگاه آزاد برشمرد و به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: قرار گرفتن دانشگاه در ریل پیشرفت و توسعه مرهون تصمیمات اصولی و راهبردی وی بوده که حاصل آن رضایتمندی مردم و مسئولان در نقاط مختلف کشور است.


رئیس واحد بندرعباس با بیان اینکه نوع نگاه مدیریت دانشگاه نسبت به اعضای هیات علمی کاربردی و اساسی بوده است، افزود: حفظ شأن، منزلت و ارتقای جایگاه اعضای هیات علمی و همچنین بهبود بخشیدن به وضعیت معیشتی این قشر تاثیرگذار در دانشگاه از اقدامات بجا و اساسی بوده که انگیزه دوچندانی را به ارمغان آورده است.








باقری تلاش‌های مدیریت دانشگاه در راستای راه‌اندازی و کیفیت بخشیدن به رشته‌های پزشکی را ستودنی دانست و تصریح کرد: اهتمام این دانشگاه در بهبود وضعیت درمان و بهداشت کشور از جمله نگاه‌های بلند دکتر میرزاده بوده که مورد تایید اکثریت مردم قرار گرفته است

او توسعه و گسترش تحصیلات تکمیلی و توزیع عادلانه در واحدهای دانشگاهی را پاسخی مثبت در قبال مطالبات مردم یاد کرد و گفت: با وجود مشکلات و موانع و همچنین موجی از اعتراض مخالفان، گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی و اضافه شدن به رشته‌های کاردانی و کارشناسی از جمله مولفه‌هایی است که زمینه رشد جوانان و سیل مشتاقان به علم فراهم کرده و امید و نشاط را به ارمغان آورده است.


باقری تلاش‌های مدیریت دانشگاه در راستای راه‌اندازی و کیفیت بخشیدن به رشته‌های پزشکی را ستودنی دانست و تصریح کرد: اهتمام این دانشگاه در بهبود وضعیت درمان و بهداشت کشور از جمله نگاه‌های بلند دکتر میرزاده بوده که مورد تایید اکثریت مردم قرار گرفته است.


وی عملکرد فرهنگی دانشگاه در راستای سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها را از اقدامات قابل تحسین این دوره دوساله برشمرد و گفت: اهتمام به مسایل دینی و اسلامی در دانشگاه و افزایش بودجه فرهنگی، اجرای طرح‌های ماندگار در دانشگاه‌ها موجب شد تا با استقبال و مشارکت دانشگاهیان در این زمینه همراه و فضای معنوی بر دانشگاه حاکم شود.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با توجه به فعالیت‌های علمی، پژوهشی در راستای تامین مالی واحدها و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان به آنا گفت: تاکید و خواست رئیس دانشگاه در راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری واحدها و ایجاد بازار کار در این عرصه از جمله خواسته‌های بجا و راهبردی بود که امروز شاهد به ثمر نشستن این تصمیم حیاتی در این مجموعه هستیم.


باقری افزود: افزایش تولیدات علمی و افتخارآفرینی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی از جمله نتایج مثبت مدیریت جدید دانشگاه آزاد است که با حمایت همه‌جانبه این مسئول اتفاق افتاده و افقی روشن برای دانشگاه ترسیم کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب