دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1398 - 16:08
منعم خبر داد:

میزبانی قم در 4 رشته از مسابقات المپیاد استعدادیابی کشور

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: این استان در ماه‌های آینده میزبانی چهار رشته از مسابقات المپیاد استعدادیابی نخبگان ورزشی کشور را برعهده خواهد داشت.
کد خبر : 397513
image_2019_6_11-13_38_54_129_T4Q [640x480].jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، رسول منعم در مجمع سالیانه هیئت بسکتبال استان قم اظهار کرد: قم از شرایط بسیار خاصی در مقایسه با استان‌های دیگر برخوردار است که ازجمله آنها می‌توان به نزدیکی شهر کریمه اهل بیت(ع) به پایتخت و قرارگرفتن در موقعیت مرکزی کشور نام برد که شرایط برای میزبانی از رقابت‌های مختلف کشوری و برگزاری اردوهای تیم ملی را تسهیل می‌کند.


وی به همکاری بسیاری خوب اداره‌کل ورزش و جوانان قم با مدیران ارشد کشور و استانی اشاره و اضافه کرد: می‌توان شرایط مناسبی را برای میزبانی اردوهای تیم ملی، مسابقات انتخابی تیم ملی و برگزاری مسابقات فراملی در استان قم ایجاد و برگزار کرد.


مدیرکل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: استان قم در ماه‌های آینده میزبانی چهار رشته از مسابقات المپیاد استعدایابی نخبگان ورزشی کشور را برعهده خواهد داشت که رقابت‌های کاراته، هندبال و تکواندو در بخش بانوان و مسابقات فوتسال در بخش آقایان در قم به انجام خواهد رسید.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: استان قم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته