دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1398 - 10:38
نعمتی:

آمریکا در تحریم پتروشیمی ایران همچون نفت شکست خواهد خورد

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس گفت: آمریکا در تحریم پتروشیمی ایران همچون نفت شکست خواهد خورد.
کد خبر : 397365

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از خانه ملت، بهروز نعمتی با اشاره به وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه بخش پتروشیمی ایران گفت: تحریم اخیر شرکت‌های پتروشیمی ایران خلاف حرف‌هایی است که ترامپ به زبان می‌آورد، چراکه ترامپ ازیک‌طرف می‌گوید؛ خواهان مذاکره با ایران بدون هیچ‌گونه پیش‌شرطی است، اما از سوی دیگر تحریم‌ها را گسترده‌تر می‌کند بنابراین حرف رئیس‌جمهور آمریکا باعملش ضدونقیض است.


وی ادامه داد: تحریم اخیر شرکت‌های پتروشیمی خلاف حرف‌هایی است که ترامپ به زبان می‌آورد چراکه ترامپ ازیک‌طرف می‌گوید؛ خواهان مذاکره با ایران است اما از سوی دیگر تحریم‌ها را علیه گسترده‌تر می‌کنند بنابراین حرف رئیس‌جمهور آمریکا باعملش ضدونقیض است.


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در تحریم پتروشیمی نیز همچون تحریم نفت ایران شکست خواهد خورد، ادامه داد: ازآنجاکه پتروشیمی دارای بازار گسترده‌ای است و تنوع محصولات در آن بالاست مشخص است که محدودیت‌های آمریکا در این بخش راه به‌جایی نخواهد برد.


به گزارش آنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا در اقدامی خصمانه اعلام کرد ۳۹ نهاد مرتبط با صنایع پتروشیمی ایران را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.


انتهای پیام/4092/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته